[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

مسیرهای غلط اصلاح شود ، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه یکی از وظایف فرمانداران را توجه و همکاری در تأسیس گلخانه‌ها در شهرستان‌ها دانست و افزود: ستاد گلخانه‌های استان، عملکرد فرمانداران را به‌صورت مقایسه‌ای در دوره سه‌ماهه گزارش کند.
به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه، در جلسه ستاد گلخانه‌های استان، از پیگیری‌های جدیِ انجام شده در این حوزه تشکر کرد و اظهار داشت: اصل مشکلات آب است؛ اما استان‌هایی که خشک‌تر از فارس هستند، چند برابر استان ما گلخانه دارند.
استاندار فارس با اشاره بر اینکه شاید فرایند‌های گذشته در مسیر درست نبوده است و با تصمیمات جدید و تلاش‌های تازه، اجرای این طرح‌ها سرعت بیشتری می‌یابد، افزود: با هماهنگی معاونت امور اقتصادی استانداری، پنجره واحدِ تأسیس گلخانه‌ها تشکیل شود و هر هفته یک جلسه با مسئولان ارشد سازمان‌های مربوطه برگزار گردد.
وی با تأکید بر اینکه عدم پاسخ به استعلامات در زمان دو هفته، به معنای مثبت بودن نظر سازمان است، اظهار داشت: حداقل در یک ماه آینده می‌بایست یک جلسه کارگروه حمایت از سرمایه گذاری و رفع موانع تولید ویژه ستاد گلخانه‌ها تشکیل شود.
دکتر ایمانیه یکی از وظایف فرمانداران را توجه و همکاری در تأسیس گلخانه‌ها در شهرستان دانست و افزود: ستاد گلخانه‌های استان، عملکرد فرمانداران را به صورت مقایسه ای در دوره سه ماهه گزارش کند.
وی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری را موظف کرد تا پایان سال ۱۴۰۱، برای احداث ۱۰۰۰ هکتار گلخانه، سرمایه گذار جذب نماید.
نماینده عالی دولت در فارس بر لزوم هدایت کشاورزان مبنی بر مشارکت در تأسیس گلخانه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: در قالب صندوق مسئولیت اجتماعی، آمادگی داریم برای احداث گلخانه‌ها، تسهیلات کم بهره ارائه دهیم.
استاندار فارس با اشاره به بهره‌برداری از شبکه فاضلاب شهرها از مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی خواست تا شرایط استفاده از پساب شهرها و همچنین استفاده از آب خیلج فارس را از نظر کیفیت و سایر جنبه‌ها برای بهره‌گیری در گلخانه‌ها بررسی نماید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی