[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

الزام اجلاسیه نماز با پیوست رسانه‌ای ، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه با اشاره به برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در استان، گفت: در این طرح، از همکاری مساجد نزدیک به مدارس استفاده شود. نمایشگاه سراسری آثار مرتبط با نماز برگزار و از برگزیدگان به صورت شایسته تقدیر شود. وی بر ضرورت انعقاد تفاهم نامه با سازمان‌های درگیر در اجرای این اجلاسیه تأکید کرد و افزود: پیوست رسانه‌ای اجلاسیه سراسری نماز به صورت ویژه و جدی در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در یکصد و پنجاه و چهارمین شورای آموزش و پرورش استان، توجه به کیفیت و تمرکز زدایی را دو اصل مهم و قابل توجه در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: برخی مطالب تدریس‌شده در مدارس، کاربردهای لازم را ندارد.
استاندار فارس با تأکید بر اینکه دانش آموزان ما نسبت به مفاخر ملی و مذهبی کشور آشنایی مناسبی ندارند، اظهار داشت: آموزش و پرورش، صاحب نظران و اساتید خبره در رشته‌های مختلف را در قالب کمیته کارشناسی به منظور اصلاح روش‌های تدریس فعلی گرد هم آورد؛ نتیجه این کمیته جهت تصویب به وزارتخانه منعکس شود. نتایج حاصل از اجرای طرح را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌دهیم تا در سراسر کشور اجرایی شود.
دکتر ایمانیه با اشاره به برگزاری اجلاسیه سراسری نماز در استان گفت: در این طرح از همکاری مساجد نزدیک به مدارس استفاده شود. نمایشگاه سراسری آثار مرتبط با نماز برگزار و از برگزیدگان به صورت شایسته تقدیر شود.
وی بر ضرورت انعقاد تفاهم نامه با سازمان‌های درگیر در اجرای این اجلاسیه تأکید کرد و افزود: پیوست رسانه‌ای اجلاسیه سراسری نماز به صورت ویژه و جدی در دستور کار قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به ضرورت مولدسازی و ایجاد ارزش افزوده املاک، خواستار همکاری ویژه سازمان آموزش و پرورش با شهرداری‌ها و مجمع خیرین مدرسه ساز شد و تأکید کرد: تا مهرماه ۱۴۰۲ کمبود نمازخانه مدارس متوسطه را مرتفع کنید.
رئیس شورای اموزش و پرورش استان خواستار هم‌فکری اولیا، دانش آموزان، ائمه جماعات مدارس، دبیران و مدیران مدارس در خصوص ارائه راه‌های جذب دانش آموزان به اقامه نماز شد و افزود: آموزش و پرورش استان به منظور استفاده دانش آموزان مقاطع متوسطه از مرکز استنادی جهان اسلام، با این مرکز تفاهم نامه همکاری 
منعقد نماید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی