[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آماده‌باش برای مواجهه با بارندگی، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز آمادگی نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری در مواجهه بارندگی پیش رو را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری که به‌منظور آماده‌باش نیروها در مواجهه با وضعیت جوی پیش‌بینی‌‌شده برگزار شد، از آمادگی نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری شیراز خبر داد.
او با تأکید بر آماده‌باش شهرداری، به مانورهای انجام شده در این راستا اشاره و تصریح کرد: با همت و درایت، همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا مسئله‌ای برای مردم به ‌وجود نیاید.
اسدی با بیان اینکه نگاهمان به مسائل مدیریت شهری عمیق بوده، گفت: با تدبیر تمامی‌ کاستی‌ها و مسائل هر منطقه و‌ گلوگاه‌های حساس را بررسی کرده و اجازه تکرار تجارب تلخ گذشته را نخواهیم داد.
شهردار شیراز همچنین بر لزوم فعالیت‌های زیباسازی، رنگ‌آمیزی و گل‌کاری محیطی این کلان‌شهر به‌منظور آمادگی برای استقبال از میهمانان نوروزی تأکید کرد. معاون شهردار و سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز نیز در این جلسه بر آمادگی مدیریت بحران شهری در مواجهه با بارش‌های پیش رو تأکید کرد.
غلامرضا غلامی با اشاره به پایش مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: با اهتمام بیشتری برای مدیریت بارش‌های پیش رو آماده هستیم.
او به تشریح نقاط مختلف شهری پرداخت و بیان کرد: با بررسی‌های میدانی که پیش از این به همراه شهردار شیراز انجام شده، آسیب‌های موجود مرتفع شده است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز بر حساسیت خدمات‌رسانی در شهرداری تأکید و خاطرنشان کرد: زیبنده نیست در خدمت‌رسانی به مردم این کلان‌شهر خللی به وجود بیاید.
سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در این جلسه آخرین تغییرات جوی و تأثیر سامانه بارشی بر کلان‌شهر شیراز، نوع بارش‌ و میزان آن را تشریح کرد.
بنا بر این گزارش، در این جلسه که با حضور شهرداران مناطق، رؤسای سازمان‌ها و دیگر مدیران شهرداری شیراز برگزار شد، اقدامات مدیریت بحران در مقابله با سیلاب احتمالی ارائه و تشریح شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی