[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آموزش چهره به چهره در مدارس انجام می‌شود، روزنامه شیراز نوین

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به تأیید و تصویب مطالعات ارتقای فرهنگ ترافیک از سوی وزارت کشور، گفت: در تلاش هستیم با دستور استاندار فارس، این مطالعات که یک برنامه پژوهشی و عملیاتی کامل است، به عنوان نقشه راه آموزش فرهنگ ترافیک در کلان شهر شیراز مدنظر قرار گیرد.
هادی شه‌دوست شیرازی در جلسه شورای ترافیک استان به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش، اظهار داشت: قطعاً همراهی همه سازمان‌ها و نهادهای متولی در ترویج فرهنگ ترافیک و استمرار آن می‌تواند در کوتاه‌مدت و بلندمدت در فرهنگ‌سازی و ارتقای رفتار ترافیکی شهروندان مؤثر باشد.
معاون شهردار شیراز با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید علاوه بر فعالیت سه پارک ترافیکی، آموزش چهره به چهره نیز در مدارس ابتدایی کلان شهر شیراز انجام خواهد شد، تصریح کرد: به زودی محتواهای آموزشی به زبان ساده و کاربردی از مفاهیم آموزشی فرهنگ و قوانین ترافیک با بهره گیری از مربیان باتجربه در مدارس به دانش آموزان آموزش داده می‌شود. 
شه‌دوست شیرازی خاطرنشان کرد: تولید کلیپ‌های آموزشی ویژه فضای مجازی و برنامه‌های میدانی شامل کمپین و تئاتر‌های خیابانی نیز برای سایر اقشار پیش بینی و اجرا خواهد شد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی