[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تعاونی‌های مسکن رفع مشکل شوند، روزنامه شیراز نوین

دکتر محمدهادی ایمانیه گفت: قرارگاه مسکن استان مشکل آب و برق پروژه‌های نهضت ملی مسکن را برطرف کند. جدول عملیاتی و برنامه زمان‌بندی احداث مسکن در شهر شیراز ارائه شود. به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای مسکن استان، خواستار توجه ویژه به تشکیل جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها به صورت منظم شد و افزود: برنامه عملیاتی و جدول زمان‌بندی پروژه‌های مسکن واقع در شهر شیراز، حداکثر با ۱۰ درصد انحراف تنظیم و ارائه شود.
استاندار فارس با اشاره به مشکل تأمین برق و آب جهت ساخت پروژه‌های نهضت ملی جهش مسکن، اظهار داشت: قرارگاه مسکن استان موظف به رفع این مشکل است. با هم‌اندیشی راه و شهرسازی استان، نحوه تأمین آب و برق این پروژه‌ها را تعیین تکلیف کرده و جدول زمان‌بندی حل این مشکل در کل استان به تفکیک هر شهرستان ارائه شود.
دکتر ایمانیه همچنین خواستار گزارش مشکلات تعاونی‌های مسکن استان شد و افزود: چگونگی و میزان پیشرفت تأمین مسکن نیروی انتظامی، ارتش، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، نخبگان و اساتید و پرستاران اعلام شود.
وی ادامه داد: همچنان برنامه راه و شهرسازی برای بافت فرسوده استان واصل نشده و لازم است از ظرفیت بافت فرسوده در نهضت ملی جهش مسکن غفلت نشود.
نماینده عالی دولت در استان، گریزی هم به پروژه مسکن فرهنگیان در شهر جدید صدرا داشت و گفت: احداث هرگونه واحد مسکونی خصوصاً برای فرهنگیان می‌بایست در شأن و جایگاه آنان باشد.
وی بر لزوم تسریع در خریداری و تأمین مصالح و احداث زیرساخت‌های نهضت ملی جهش مسکن تأکید کرد و اظهار داشت: به هیچ وجه منابع مالی این پروژه، خصوصاً آورده متقاضیان در حساب‌ها مسدود نشود و در جهت پیشرفت در احداث و تکمیل منازل مسکونی مورد استفاده قرار بگیرد.
استاندار فارس معاون عمرانی استانداری را موظف کرد مسائل قابل توجه و زیرساخت‌های شهر جدید صدرا را بررسی و چگونگی احداث ۴۰هزار واحد پیش بینی شده جهت شهر صدرا را به صورت کارشناسی تعیین تکلیف کرده و نتیجه را به شورای مسکن استان 
منعکس نماید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی