[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

زیرساخت‌های صنعتی بیرم تکمیل می‌شود، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بر تسریع در اجرای طرح خط انتقال برق ناحیه صنعتی بیرم تأکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، تکمیل این طرح در اولویت قرار گرفت. به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، سید مصطفی هاشمی در بازدید از ناحیه صنعتی بیرم افزود: مهم‌ترین مشکل زیرساختی این ناحیه صنعتی تأمین برق پایدار است که در این زمینه تسریع در عملیات اجرایی خط انتقال برق به شهرک صنعتی که به علت کمبود اعتبارات متوقف شده بود، در دستور کار 
قرار گرفت.
وی افزود: بخشی از خط انتقال برق از پست برق بیرم به شهرک صنعتی انجام شده که برای تکمیل طرح هم از محل اعتبارات عمرانی شهرستان و هم از محل اعتبارات جاری شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تأمین اعتبار شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه با انعقاد قرارداد با شرکت آبفا به میزان 15میلیارد ریال آب موردنیاز برای فاز نخست این ناحیه صنعتی تأمین شده است، گفت: گاز ناحیه صنعتی نیز تأمین شده و مشکلی برای جذب سرمایه‌گذار نداریم.
هاشمی افزود: طرح شبکه روشنایی‌بخشی از مسیر ورودی نیز در برنامه این شرکت قرار گرفت. وی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی با مساحت 43 هکتار ظرفیت استقرار 140 واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال 700 نفر را خواهد داشت، گفت: برخی زیرساخت‌ها نظیر زون‌بندی، جدول‌گذاری، شبکه داخلی آب و شبکه داخلی برق و شبکه فاضلاب در این ناحیه صنعتی اجرا شده و امیدواریم همزمان با استقرار سرمایه‌گذاران جدید و بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی، سایر زیرساخت‌ها نیز تکمیل شود. در این برنامه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از واحد صنعتی تولید نایلون و نایلکس در ناحیه صنعتی بیرم بازدید کرد. این واحد صنعتی که سال گذشته به مرحله بهره‌برداری رسیده، با سرمایه‌گذاری ۱۳۰میلیارد ریالی بخش خصوصی راه‌اندازی شده و برای ۶ نفر اشتغال ایجاد کرده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خواستار تسریع در طراحی طرح مسیر ورودی و جاده دسترسی این ناحیه صنعتی توسط اداره‌کل راه و شهرسازی شد و افزود: امیدواریم با تهیه و تصویب طراحی مسیر پیشنهادی، عملیات اجرایی طرح در اسرع وقت انجام شود. 
وی با بیان اینکه تاکنون یک قرارداد سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی منعقد شده است، گفت: با توجه به موقعیت منطقه و اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی واحد‌های تولیدی، امیدواریم با رفع موانع بتوانیم تا پایان سال شاهد شتاب در جذب سرمایه‌گذار در این ناحیه صنعتی باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی