[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اعضای هیئت‌رئیسه شورای شهرستان ارسنجان برگزیده شدند ، روزنامه شیراز نوین

 داور یزدانی- گروه شهرستان‌ها- ارسنجان
در جلسه شورای شهرستان ارسنجان که با حضور معصومی معاونت فرماندار و اعضای شورای شهرستان در محل فرمانداری ارسنجان برگزار گردید، اعضای هیئت رئیسه شورای شهرستان برای دومین سال انتخاب گردیدند.
در این جلسه ابتدا معصومی معاونت  فرماندار در صحبت‌هایی نقش و اهمیت شوراها را در خدمت به مردم تشریح کرد و از زحمات یک ساله شورای شهرستان تقدیر به عمل آورد و اعضای شورا نظرات و پیشنهادات خود را در ارائه بهتر خدمات به مردم شهرستان تشریح کردند. در ادامه این جلسه پس از رأی گیری آقایان مرتضی روستایی به عنوان رئیس شورای شهرستان، اکرم یارمحمودی به عنوان نایب رئیس و سعید مرتضوی به عنوان منشی و همچنین آقایان حاج سیف الدین محمودی و مصطفی رحیمی به عنوان عضو شورا انتخاب شدند. 
در این جلسه آقای مرتضی روستایی رئیس شورای شهرستان ضمن تأکید بر لزوم وحدت بین اعضای شورای بخش، شهر و شهرستان، ضرورت پیگیری مضاعف شورا در زمینه‌های مختلف و اهمیت دادن به رفع مشکلات عامه مردم را از اعضای شورا و حضار خواستار شد و همچنین برنامه دعوت رسمی از مدیران چند اداره پرمخاطب را با هماهنگی فرماندار شهرستان در راستای مطالبه خواسته‌های بحق مردم، ازجمله برنامه‌های این شورا در دوماهه اول سال جدیدِ شورایی 
عنوان کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی