[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، روزنامه شیراز نوین

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو با اعطای لوح تقدیر در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، از یدالله حقیقی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس برای موفقیت این شرکت در راهبری و حمایت از انجام پروژه ساخت رله اضافه جریان جهتی نیومریکال و انتخاب به عنوان پروژه پژوهشی برگزیده در بین پروژه‌های شرکت‌های برق منطقه‌ای قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس، در پیام وزیر نیرو آمده است: پیشرفت و اعتلای صنعت آب و برق و دستیابی به اهداف و برنامه‌های علمی و پژوهشی وزارت نیرو، مرهون مساعی متخصصان و پژوهشگران پرتلاش این صنعت است که همواره برای توسعه و خودکفایی ایران عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.
از آنجا که بنا بر ارزیابی شرکت مادر تخصصی توانیر در سال 1401 پروژه ساخت رله اضافه جریان جهتی نیومریکال به عنوان پروژه پژوهشی برگزیده انتخاب گردیده است، از تلاش‌ها و زحمات مدیران و همکاران ذی‌ربط در راهبری این پروژه قدردانی می‌شود.
مریم کارگر نجفی معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو هم در لوح سپاس جداگانه‌ای از مصطفی اوجی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان محور آزمای فارس به عنوان مجری و پژوهشگر این پروژه تقدیر کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی