[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فرماندار ارسنجان: توجه به هنرستان‌ها در اولویت باشد، روزنامه شیراز نوین

 داور یزدانی- گروه شهرستان‌ها- ارسنجان
فرماندار شهرستان ارسنجان به‌همراه مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش از هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه بانو مجتهده امین ارسنجان بازدید نمودند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان در این حضور که به منظور بازدید از نمایشگاه آثار و دستاوردهای هنرجویان هنرستان بانو مجتهده امین، پیگیری و مرتفع نمودن مسائل و مشکلات این هنرستان انجام شد، کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان خواستار اهتمام و توجه بیشتر آموزش و پرورش به هنرستان‌ها و فراهم نمودن محیط مناسب و امکانات جهت علاقه‌مندان به رشته‌های فنی و حرفه ای شد.
عالی ترین مقام اجرایی شهرستان ارسنجان ضمن بازدید از مجموعه آموزشی و نمایشگاه آثار هنرجویان، در فضای صمیمی به گفت‌وگو با کارکنان و دانش آموزان پرداخت و دانش آموزان نیز مسائل و مشکلات خود را به طور مستقیم با فرماندار در میان گذاشتند.
مدیر هنرستان بانو مجتهده امین نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور فرماندار و پیگیری و تلاش‌های مدیر آموزش و پرورش به منظور حل مشکلات و کاستی‌های این مجموعه آموزشی، مهم‌ترین مشکلات این هنرستان را کمبود فضای آموزشی و تجهیزات برشمرد.
خانم ارسنجانی زاده خواستار توجه بیشتر مسئولان به منظور افزایش فضای آموزشی و تکمیل تجهیزات برای مهارت آموزی هنرجویان در بخش کامپیوتر و گرافیک شد
رئیس شورای آموزش و پرورش در پایان ضمن بررسی مسائل و مشکلات و کمبودهای آموزشی هنرستان تصریح کرد: مزیت ادامه تحصیل دانش آموزان در هنرستان نسبت به شاخه‌های نظری، تنوع رشته‌های مختلف در هنرستان‌ها و آمادگی برای ورود به بازار کار است و به منظور رفع مشکلات هنرستان دخترانه قول مساعد و همکاری بیش از پیش را داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی