[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۱
  • دوره جدید

اجرای آسفالت و توسعه معابر روستایی ، روزنامه شیراز نوین

محمدرضا حسن زاده، مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب از اجرای عملیات آسفالت معابر در سطح روستاهای شهرستان داراب به مساحت 300هزار مترمربع و با جذب بیش از 3700 تن قیر با مشارکت دهیاری‌ها از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، حسن زاده با تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه خاطرنشان کرد: بهسازی و توسعه معابر روستایی یکی از کارکردهای اصلی فعالیت‌های عمرانی بنیاد مسکن است که در سال‌های مختلف در این شهرستان با جدیت دنبال شده است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب اضافه کرد: در شرایطی که روستاها از محرومیت مضاعف رنج می‌برند، اجرای طرح‌های بهسازی و توسعه معابر نویدبخش کاهش مهاجرت‌ها و افزایش امید به ماندگاری روستاییان در این مناطق است.
حسن زاده خاطرنشان کرد: اعتبار اجرای این طرح‌ها از محل سهمیه قیر رایگان و ارزش افزوده دهیاری‌ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأمین می‌گردد. این طرح‌ها با پیگیری فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی اجرایی می‌شوند و در تمامی روستاهای این شهرستان اجرا شده است. مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب اضافه کرد: این اقدام گامی در راستای خدمت به اهالی ساکن در روستاهای این شهرستان است. طرح بهسازی معابر روستایی و رسیدگی به مناطق محروم به منظور بهره مندی روستاییان از زیرساخت مناسب همچنان ادامه دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی