[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گام‌های درمانی باید آکادمیک‌محور باشد ، روزنامه شیراز نوین

دکتر ملک‌حسینی مدیرعامل مرکز خیریه پیوند اعضای ابوعلی سینا:
گام‌های درمانی باید آکادمیک‌محور باشد 
در نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مسئولان بیمارستان خیریه پیوند اعضای ابوعلی سینا، بر اهمیت تقویت زیرساخت‌ها و برنامه‌های آموزشی و درمانی در این مرکز تأکید و راهکارهای تقویت همکاری‌ها در زمینه تحقق این برنامه‌ها بررسی شد. به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در این نشست با قدردانی از تلاش بی وقفه اساتید و پزشکان این مرکز به ویژه در بحران کرونا، به بررسی مسائل آموزشی، پژوهشی و درمانی این مرکز پرداخت و گفت: اقدامات و دستاوردهای بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی در سطح ملی و بین المللی، برای مجموعه سلامت استان موجب سربلندی است. دکتر «سید وحید حسینی» با اشاره به توانمندی‌های اساتید و کارکنان مرکز خیریه پیوند اعضای ابوعلی سینا، بر اهمیت تقویت زیرساخت‌های این مرکز تأکید کرد.
او با بیان جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه پیوند اعضا که در عرصه‌های بین المللی نیز زبانزد است، آغاز به کار بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا را گامی مؤثر در تقویت این جایگاه از زمان راه اندازی تاکنون دانست و از پیگیری برای رفع دغدغه‌های این مرکز بزرگ آموزشی، پژوهشی و درمانی در سطح وزارتی از سوی مسئولان دانشگاه خبر داد.
مدیرعامل مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا نیز در این نشست، اولویت مهم این مرکز را تأمین سلامت بیماران و کمک به درمان آنان دانست که در کنار اقدامات آموزشی و پژوهشی، در حال انجام بوده است.
دکتر «سیدعلی ملک حسینی» اظهار کرد: تلاش اساتید و مسئولان مرکز خیریه پیوند اعضای ابوعلی سینا، جهانی شدن نام و آوازه این مرکز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و کشور عزیزمان ایران، در بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر دنیا را به همراه داشته است.
او ضمن بیان توضیحاتی در خصوص برنامه‌های آینده و در دست اقدام این مرکز، گفت: برداشتن هر گامی برای حوزه سلامت باید به صورت آکادمیک باشد که برای این امر نیز تلاش می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی