[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اساتید دانشکده پزشکی شیراز نقش تأثیرگذاری در کشور دارند ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با اساتید گروه ایمونولوژی دانشگاه، به نقش تأثیرگذار دانش اساتید دانشکده پزشکی شیراز در بسیاری از حوزه‌های پزشکی کشور اشاره کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در ادامه نشست‌های دوره ای با اعضای گروه‌های آموزشی دانشگاه، صبح روز بیست و سوم آبان، با حضور در دانشکده پزشکی شیراز، با اساتید گروه ایمونولوژی دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.
او در این دیدار با قدردانی از اساتید و اعضای این گروه آموزشی، به پاس تلاش برای ارتقای سطح آموزشی دانشجویان گفت: به دلیل ارتباط مستقیم اغلب بیماری‌ها با دانش ایمونولوژی، اساتید و جامعه علمی فعال در این حوزه نقش مؤثری در حفظ و بهبود سلامت مردم ایفا می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تلاش گروه ایمونولوژی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌ها را در بهبود خدمات سیستم سلامت کشور بسیار تأثیرگذار خواند.
دکتر سید وحید حسینی با بیان اینکه آینده از آن جوانان و دانشجویان است، به نقش اساتید گروه‌های مختلف آموزشی در آموزش و تربیت دانشجویان و ارتقای آموزش، اخلاق و پژوهش اشاره کرد و گفت: دانش اساتید دانشکده پزشکی شیراز، در بسیاری حوزه‌های پزشکی در کشور باعث پیشرفت 
شده است.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس، رفع دغدغه‌های اساتید را یکی از اولویت‌های در حال پیگیری مسئولان دانشگاه عنوان کرد و افزود: همچنین پیگیری تأمین تجهیزات موردنیاز برای گروه‌های آموزشی و تأمین بودجه تحقیقاتی این حوزه، در دستور کار مسئولان دانشگاه قرار دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از صحبت‌های خود در جمع اساتید گروه آموزشی ایمونولوژی، به تلاش مسئولان پیشین دانشگاه در مدیریت و کنترل مطلوب بیماری کووید ۱۹ اشاره کرد و گفت: ویروس کرونا آسیب‌های بسیاری به حوزه آموزش وارد کرده و ضرورت دارد اساتید با همکاری و همراهی یکدیگر، برای جبران چالش‌های به وجود آمده و ارتقای حوزه آموزشی 
تلاش کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی