[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بدانیم مدیون چه مردمانی هستیم، روزنامه شیراز نوین

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دکتر محمدهادی ایمانیه در آیین تشییع ۱۰ شهید دوران دفاع مقدس در شیراز گفت: امروز مردمی ما را یاری و همراهی می‌کنند که پس از سی سال از گذشت شهادت شهیدان دوران دفاع مقدس، هنوز آنها را فراموش نکرده‌اند؛ ما باید بدانیم از پله‌های استانداری که بالا می‌آییم، مدیون چه کسانی هستیم.
دکتر محمدهادی ایمانیه در مراسم که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: این شهدا ممکن است گمنام باشند، اما در نزد بشریت بسیار برجسته و الگو هستند.
استاندار فارس در ادامه تشییع شهدای گمنام در آیین خاک‌سپاری یکی از شهیدان در محوطه استانداری فارس شرکت کرد و ادامه داد: امروز روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است؛ اگر عمیق نگاه کنیم، تعجب می‌کنیم که پس از حادثه غدیر و رحلت پیامبر(ص) با فاصله بسیار اندکی آنچه که پیامبر(ص) در طول دوران پیامبری و به ویژه در روز عید غدیر گفته بودند، عمداً یا سهواً فراموش شد؛ متأسفانه همه مردم جز تعداد محدودی این شیوه‌ها و روش‌ها را فراموش کردند. 
وی خطاب به مسئولان گفت: امروز یکی از این شهدا در محوطه استانداری به خاک سپرده شد تا بنده و همه استاندارهای آینده و مدیران استان بدانیم که مدیون چه کسانی هستیم و از چه مایه‌هایی استفاده می‌کنیم؛ بدانیم آرمان‌ها و عقاید شهدا چه بود و در وصیت‌نامه‌هایشان چه نوشتند. چه کسانی اولاتر از ما برای عمل کردن به وصیت‌نامه شهدا هستند؟ وظیفه اصلی بر دوش بنده و امثال بنده است. باید بدانیم که از پله‌های استانداری که بالا می‌آییم، مدیون چه کسانی هستیم. وی ضمن تشکر از حضور پررنگ مردم در این مراسم، ابراز کرد: امیدوارم بتوانیم دِینمان را به شهدای عزیز ادا کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی