[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

درخشش صنایع در نمایشگاه تخصصی ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و تجهیزات وابسته به همراه سیزدهمین نمایشگاه مصالح، تجهیزات و فناوری‌های ساختمان و هفتمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابر و صنایع و تجهیزات وابسته در سایت نمایشگاهی فارس آغاز 
به کار کرد.
فرهادی با بیان اینکه 89 شرکت تولیدکننده در این عناوین نمایشگاهی حضور فعال دارند، افزود: شرکت کنندگان از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان، خراسان رضوی، اصفهان، قزوین، یزد، مازندران و گلستان هستند.
او ادامه داد: عمده زمینه فعالیت مشارکت کنندگان، مصالح، آسانسور، درب، پنجره، شیرآلات، سنگ‌های تزیینی و لوله و اتصالات است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: این عناوین نمایشگاهی در مساحت 12هزار متری سالن‌های حافظ، بهار و سرو برپا شده است که نسبت به نمایشگاه دوره گذشته رشد قابل توجهی هم از جهت مساحت و هم از جهت تعداد شرکت کنندگان داشته است.
فرهادی اضافه کرد: از آنجا که نمایشگاه‌ها پیشران اقتصادی و توسعه هر کشور هستند، تلاش شده است در حوزه صنعت ساختمان و صنایع وابسته هم با گردهمایی برترین‌های این حوزه، گام بلندی در رونق این صنعت مهم در کشور برداشته شود.
او ادامه داد: مهم‌ترین اولویت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس کمک به دانش بنیان کردن حوزه اقتصاد و صنعت است؛ این مهم را با در اختیار گذاشتن فضاهای نمایشگاهی ویژه شرکت‌های دانش بنیان در سال جاری انجام می‌دهیم؛ در این نمایشگاه هم شرایط حضور شرکت‌های دانش بنیانی در حوزه مصالح ساختمانی و... مهیا شده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس بیان کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه نهم دی ماه پذیرای بازدیدکنندگان، علاقه‌مندان و متخصصان این حوزه خواهد بود. او گفت: علاقه‌مندان می‌توانند پس از دریافت بلیت بازدید از وبگاه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir از این عناوین نمایشگاهی 
بازدید کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی