[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

زیرگذر گویم، محور استراتژیک ، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز در دیدار با مدیران ارشد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با تأکید بر این موضوع که محور شریانی زیرگذر گویم برای مدیریت شهری از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: این محور به نوعی گلوگاه ورودی از چند استان بوده و حل‌کننده گره ترافیکی در شمال و شمال غرب شیراز است.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی طی جلسه‌ای با بررسی آخرین وضعیت پروژه زیرگذر گویم تصریح کرد: انتظار مدیریت شهری از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، فعالیت شبانه‌روزی و تکمیل سر موعد این محور شریانی است. به گفته شهردار شیراز، محور زیرگذر گویم برای مدیریت شهری از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ چراکه این محور به نوعی گلوگاه ورودی از چند استان کشور بوده و حل کننده گره ترافیکی در شمال و شمال غرب شیراز است و با بهره‌برداری از آزادراه شیراز- اصفهان نیز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. این مقام ارشد مدیریت شهری در این جلسه که معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) نیز حضور داشت، پروژه بزرگ‌راه سردار شهید سلیمانی و اتمام تونل‌های آن را نیز در دستور کار خود قرار داد. اسدی همچنین با اشاره به افتتاح سه ایستگاه از شهرک میانرود تا میدان امام حسین(ع) در فاز یک خط ۲ قطار شهری شیراز و مباحث ساخت فاز دوم این خط از جمله تولید سگمنت و ایستگاه‌های حافظ و سعدی، به پروژه خط ۳ و رایزنی‌های انجام‌شده پرداخت. اسدالله حاجی‌زمانی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نیز در این جلسه با بیان اینکه محورهای کاری و پروژه‌های زیادی در اکثر استان‌ها و شهرهای ایران داریم، از توجه ویژه شهردار شیراز به عنوان کارفرمایی دقیق در انجام پروژه‌های شهری و دقت و حساسیت لازم برای انجام کار قدردانی کرد.
او با تأکید بر عزم جدی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برای تحویل سر موعد پروژه‌ها بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و انجام زیرساخت‌های لازم، پروژه‌های کلانی که در دست اقدام است، به ‌موقع تحویل مدیریت شهری می‌شود‌.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی