[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اخذ اسناد تک‌برگ اراضی شهرک صنعتی مهر، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی مهر ایجاد شده است، گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان مهر، شهرک صنعتی مهر گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است.
سید مصطفی هاشمی پس از بازدید از شهرک صنعتی مهر در جلسه با فرماندار شهرستان مهر افزود: با توجه به نزدیکی شهرستان به پارس جنوبی، ظرفیت مهمی در این شهرک صنعتی برای استقرار و فعالیت صنایع مرتبط با نفت و گاز و پتروشیمی فراهم شده است و سرمایه گذاران می‌توانند از این مزیت نسبی استفاده کنند.
وی بر آماده سازی زیرساخت‌های شهرک صنعتی مهر برای جذب سرمایه گذار از برنامه این شرکت برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی تأکید کرد و گفت: در زمینه اجرای طرح‌های توسعه زیرساختی در این شهرک صنعتی طرح‌های دیوار هدایت سیلاب، شبکه داخلی فاضلاب و شبکه روشنایی اجرا 
شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه شهرک صنعتی مهر از شهرک‌های صنعتی در حال توسعه استان است، اضافه کرد: شهرک صنعتی مُهر با ۲۰۰ هکتار مساحت از ظرفیت استقرار ۲۵۰ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی پنج‌هزار نفر برخوردار است و هم‌اینک 22 قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان فعالیت در این شهرک منعقد شده و 5 واحد نیز با اشتغال 120 نفر در مرحله بهره برداری است.
هاشمی در ادامه از آماده شدن اسناد تک برگ این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک بیش از 300 سند تک‌برگ صادر شده است.
در این جلسه فرماندار شهرستان مهر نیز با قدردانی از اقدامات انجام شده در شهرک صنعتی، خواستار تداوم نگاه ویژه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به این شهرک صنعتی شد.
حمزه محمدی افزود: یکی از اولویت‌های مهم در شهرستان ایجاد اشتغال به ویژه برای جوانان است که در این زمینه شهرک‌های صنعتی مهم‌ترین بستر برای ایجاد اشتغال است. در این جلسه حمزه محمودی به عنوان مسئول جدید شهرک صنعتی مهر معرفی شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی