[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آغاز سرشماری عمومی ثبتی‌مبنا در فارس، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس از آغاز اجرای طرح آزمایش سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبتی‌مبنا ۱۴۰۵، در شهرهای صدرا، زرقان و لپویی خبر داد.
احمد افکاری چهارشنبه ۷ دی‌ماه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس مصوبه اولین جلسه ستاد سرشماری ثبتی‌مبنا ۱۴۰۵، مرکز آمار ایران مکلف است با همکاری دستگاه‌های متولی، تمهیدات و مقدمات لازم را برای اجرای مراحل آزمایش سرشماری عمومی نفوس مسکن به روش ثبتی‌مبنا تا قبل از سال ۱۴۰۵ فراهم آورد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس با بیان اینکه نخستین مرحله آزمایش سرشماری در سال ۱۴۰۰ و در محدوده منتخب استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، خراسان شمالی، خوزستان و همدان انجام شد، افزود: طرح آزمایش سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبتی‌مبنا با تأکید بر تقویت، بهبود و تکمیل داده‌های اداری و زیرساخت‌های سرشماری ۱۴۰۵، اجرا می‌شود.
افکاری همچنین هدف اصلی از اجرای آزمایش سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبتی‌مبنا را، شمارش جمعیت و خانوارهای ایرانی و غیرایرانی نقاط مورد آزمایش بر اساس داده‌های بهبودیافته دریافتی از منابع ثبتی در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد و افزود: رویکرد کلی اجرای این طرح نیز، تقویت، بهبود و تکمیل پایگاه داده‌های ثبت پایه جمعیت و زیرساخت‌های سرشماری سال ۱۴۰۵ است.
او خاطرنشان کرد: طرح آزمایش سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبتی‌مبنا در شهر «صدرا»، «زرقان» و «لپویی» به عنوان سه شهر منتخب استان، از تاریخ یکم تا پایان دی‌ماه امسال اجرا می‌شود.
به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس، جامعه هدف آماری در این طرح، جمعیت ایرانی و غیرایرانی ساکن در محدوده‌های مورد آزمایش است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی