[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مسابقه استانی «دلنوشته‌ای به سردار سلیمانی» برگزار می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از برگزاری مسابقه دلنوشته‌ای به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد. محمدرضا جعفری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: مسابقه‌ استانی دلنوشته‌ای به این سردار شهید سلیمانی به مناسبت سومین سالگرد شهادت این قهرمان ملت جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد. وی افزود: سالروز شهادت سردار دل‌ها برای هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس یادآور خاطره ای غم انگیز است. در صبحگاه جمعه ۱۳ دی ماه تمام مقدمات لازم برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در شهر صدرا به صورت پخش زنده تلویزیونی از شبکه سه سیما را فراهم کرده بودیم. قبل از اینکه تصاویر حضور پرشور و گسترده مردم، ورزشکاران هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس روی آنتن تلویزیون برود، خبر شهادت سردار سلیمانی به ما رسید و در بهت و حیرت فرو رفتیم. برای هیچ کس باور کردنی نبود و پخش زنده متوقف شد و بعد از این اتفاق بر آن شدیم که این مسابقه را در سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار کنیم و امسال برای دومین سال متوالی است که این مسابقه استانی در جهت گرامیداشت این سردار بزرگ برگزار می‌شود. 
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی فارس با اشاره به اینکه به نفرات برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را حداکثر در یک صفحه A4 به شماره 09339110628 در پیام‌رسان سروش ارسال نمایند.
او در آخر گفت: مهلت ارسال آثار فقط تا ١۵ دی‌ماه ١۴٠١ خواهد بود.
گفتنی است در صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸، حاج قاسم سلیمانی فرمانده وقت سپاه قدس در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. روح مطهر این شهید والامقام شاد و یادش گرامی باد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی