[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مطالبه فرهنگی در اولویت است ، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز با بیان اینکه در عرصه مدیریت شهری هر فعالیتی نظیر عمرانی و سازندگی در جایگاه خود قرار دارد، گفت: برای تبیین و عملیاتی کردن پروژه «شیراز، شهر فرهنگ شهروندی» مشارکت سایر متولیان امر نیز ضروری است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز از میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از جشنواره تئاتر استان‌ها تقدیر و اظهار کرد: همه دست در دست هم خواهیم داد تا میزبانی شایسته این کلان‌شهر در جشنواره تئاتر را داشته باشیم و در مدیریت شهری ملزومات این موضوع را در ابعاد مختلف 
فراهم می‌کنیم‌. او در جلسه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، بر اهمیت شهر شیراز و سومین حرم اهل‌ بیت(ع) تأکید و تصریح کرد: باید برای اعتلای جایگاه‌ این کلان‌شهر و مطابق با مطالبه ۱۴ساله رهبر معظم انقلاب در سفر به شیراز، تلاش کنیم.
شهردار شیراز در این دیدار با تأکید بر مقوله فرهنگ شهروندی خاطرنشان کرد: در عرصه مدیریت شهری هر فعالیتی نظیر عمرانی و سازندگی در جایگاه خود قرار دارد و باید برای آن تلاش کرد؛ اما نگاه و اعتقاد شهرداری، تلاش برای تبیین و عملیاتی کردن پروژه «شیراز، شهر فرهنگ شهروندی» است.
سیده مریم حسینی نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع)‌ شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار به اهمیت میزبانی این کلان‌شهر از ۹ استان در جشنواره تئاتر استانی تأکید کرد و خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای سرمایه‌گذاری فرهنگی و هنری شد. حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز در این جلسه بر ظرفیت و مزیت‌های شیراز برای میزبانی رویدادهای مختلف تأکید کرد. به گفته این مقام فرهنگی، برگزاری رویدادهای مهم شهری، استانی، ملی و بین‌المللی باعث معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های کلان‌شهر شیراز با سابقه زیاد در عرصه‌های مختلف می‌شود. او تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌‌ها و رویدادهای مختلف موتور پیشران اجرای برنامه‌های فاخر و مستمر است.
قانعی خواستار انعقاد تفاهم‌نامه بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرداری شیراز شد و گفت: با این تفاهم‌نامه، پروژه‌های جدیدی در حوزه فرهنگی با ظرفیت هر دو مجموعه در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ شهروندی انجام می‌شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این دیدار به ابعاد مختلف میزبانی شیراز از جشنواره تئاتر استانی در روزهای ۲۰ تا ۲۵ دی نیز اشاره کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی