[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز منصوب شدند پیش‌بینی سفرهای بهاری ، روزنامه شیراز نوین

شهردار کلان‌شهر شیراز طی احکام جداگانه‌ای رئیس و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز را منصوب کرد. به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز طی احکام جداگانه‌ای رئیس و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز را منصوب کرد. بنا به این گزارش، غلامرضا غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری به‌عنوان رئیس و بهرام اژدری رئیس اداره خدمات شهری به‌عنوان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز تعیین و منصوب شدند. شهردار کلان‌شهر شیراز در بخشی از حکم غلامرضا غلامی تصریح کرده است: با عنایت به تجربه و تخصص جنابعالی و به استناد تصویب نامه هیئت‌وزیران مبنی بر تشکیل ستاد مرکزی خدمات سفر و با توجه به دستورالعمل اجرایی سامان‌دهی خدمات سفر ویژه نوروز و ضرورت برنامه‌ریزی و استفاده از پتانسیل مجموعه شهرداری (معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و مدیریت تابعه شهرداری) و هماهنگی و تعاملات با ادارات و سازمان‌های خارج از مجموعه، جنابعالی را با حفظ سمت به‌عنوان رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز تعیین و منصوب می‌کنم.
امید است با اتکال به خداوند نسبت به برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات مختلف نسبت به آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، ترافیکی و خدمات شهری برای شهروندان شیرازی و ارائه خدمات بهینه به مسافران و زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) در امور محوله موفق و مؤید باشید.
شهردار شیراز همچنین در حکم بهرام اژدری بیان کرده است: با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محیط زیست و خدمات شهری و ضرورت برنامه‌ریزی و استفاده از پتانسیل مجموعه شهرداری (مناطق، سازمان‌ها و مدیریت‌های تابعه) و هماهنگی و تعامل با ادارات و سازمان‌های خارج از مجموعه شهرداری، جنابعالی را با حفظ سمت به‌عنوان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز تعیین و منصوب می‌کنم.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از تجارب سنوات گذشته نسبت به ارائه خدمات بهینه و مسافرلن و زائرلن نوروزی با بسیج امکانات بالقوه شهرداری ضمن هماهنگی با مراجع و ارگان‌‌های ذی‌ربط و کلیه واحدهای تابعه شهرداری در رعایت طرح تکریم و حفظ جایگاه شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) به‌عنوان نماد میهمان‌نوازی در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی