[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

خبری از پرداخت حواله‌های پاداش بانوان نیست!، روزنامه شیراز نوین

ایسنا/ با وجود گذشت ۴۰ روز از برگزاری مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار و مدال آور، هنوز خبری از پاداش بانوان ناشنوا که به صورت حواله داده شده بود، نیست.
مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار و مدال آور برای نخستین بار با حضور رئیس جمهور و حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ۲۵ آبان در سالن اجلاس سران برگزار شد و از بانوان مدال آور در رشته‌های مختلف ورزشی و همچنین بانوان ناشنوا که در مسابقات جهانی و المپیک موفق به کسب مدال شده بودند، تجلیل به عمل آمد.
در ‌این مراسم پاداش‌هایی به صورت حواله برای مدال آوران در نظر گرفته شد و قرار بر ‌این بود که ظرف یک هفته پاداش در نظر گرفته شده از سوی وزارت ورزش و جوانان به حساب فدراسیون‌ها واریز شود تا ورزشکاران با مراجعه به فدراسیون‌های مربوطه، پول حواله‌های خود را دریافت کنند.
با وجود ‌این که تقریباً۴۰ روز از برگزاری مراسم تجلیل از بانوان مدال آور سپری می‌شود، اما هنوز خبری از نقد شدن حواله‌ها نیست و ‌این مسئله سبب اعتراض بانوان ورزشکار به فدراسیون‌های مربوطه نسبت به بدقولی مسئولین ورزش برای پرداخت حواله‌های خود شده‌ است.
مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان در ‌این خصوص به ‌ایسنا گفت: قرار بود پول ‌این حواله‌ها به‌زودی بعد از پایان مراسم به حساب فدراسیون‌ها واریز شود که متأسفانه با گذشت بیش از یک ماه از ‌این مراسم هنوز خبری از نقد شدن حواله‌ها نیست و ورزشکاران ناشنوا همچنان منتظر دریافت پاداش خود هستند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی