[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سرمایه‌های اجتماعی حفظ شود ، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه خواستار برپایی میز خدمت ویژه تعاونی‌ها و انبوه‌سازان در شهرداری‌ها شد و افزود: حفظ اعتماد مردم به دولت اصلی‌ترین و اساسی‌ترین وظیفه دستگاه‌های اجرایی است. به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای مسکن استان،‌ مشکلات اتحادیه تعاونی‌های مسکن صنعت نفت و فرهنگیان را بررسی کرد. استاندار فارس مشکلات ۵۳ تعاونی زیر مجموعه این اتحادیه‌ها، در ارتباط با شهرداری، ثبت اسناد، نظام مهندسی و سازمان‌های خدمات‌رسانی همچون برق، آب و گاز را بررسی کرد و افزود: مشکلات مربوطه که بعضاً ده سال است ادامه دارد، تا آخر سال می‌بایست برطرف شود.
دکتر ایمانیه خواستار برپایی میز خدمت ویژه تعاونی‌ها و انبوه‌سازان در شهرداری‌ها شد و افزود: حفظ اعتماد مردم به دولت اصلی ترین و اساسی ترین وظیفه دستگاه‌های اجرایی است.
وی اظهار داشت: جلسه ای با هدف ارتقای فرایند صدور پروانه در شیراز برگزار خواهد شد و تلاش خواهیم کرد فرایند صدور پروانه‌ها را به حداقل‌ترین زمان ممکن کاهش دهیم.
در ابتدای این جلسه مشکلات دو شهرستان بیضا و سپیدان در خصوص نهضت ملی جهش مسکن مطرح و مقرر شد با توجه به شرایط جوی از یک ماه آینده عملیات اجرایی احداث منازل در شهرستان سپیدان انجام شود. همچنین برای تأمین زمین جهت شهرستان بیضا راهکارهای لازم ارائه شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی