[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بی‌مهری به مسکن ملی ، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به عدم همکاری برخی بانک‌ها در اجرای قانون جهش تولید مسکن، گفت: متأسفانه وزارت اقتصاد به وظیفه خود در این خصوص عمل نکرده و ما مجبور شده‌ایم که از بانک‌های متخلف، به قوه قضائیه شکایت کنیم.
به گزارش شیرازنوین به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست دیروز (دوشنبه 12 دی ماه) کمیسیون متبوع خود، گفت: خوشبختانه در یک‌ماهه اخیر که آقای بذرپاش به‌عنوان وزیر کارشان را شروع کرده‌اند، متوجه شدم که یک اراده جدی برای اجرای قانون در حوزه مسکن دارند. ضمن اینکه برنامه روشن و واضحی به کمیسیون ارائه دادند که این امر نشان دهنده قرار گرفتن وزارت راه در مسیر درستی است. وی افزود: مجلس و دولت مصمم هستند که طبق قانون یک‌میلیون واحد مسکونی ساخته شود، اما اینکه مکانیزم آن به چه شکل تحقق پیدا کند، موضوعی است که در کمیسیون با آقای بذرپاش به آن پرداختیم و خوشبختانه با مشوق‌هایی که در بافت فرسوده پیش‌بینی کرده‌اند، طبیعی است که در بافت فرسوده می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم؛ زیرا در این مناطق، زیرساخت‌های لازم تأمین شده ‌است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم همکاری برخی بانک‌ها در اجرای قانون جهش تولید مسکن اظهار کرد: عدم همکاری بانک‌ها در این مورد روشن است و متأسفانه وزارت اقتصاد به وظیفه خود عمل نکرده و ما مجبور شده‌ایم که از بانک‌های متخلف، به قوه قضائیه شکایت کنیم. با تغییراتی که در بانک مرکزی صورت‌گرفته است، امیدواریم که بانک مرکزی به‌عنوان ناظر بانک‌ها همکاری بیشتری در حوزه تأمین منابع مالی مسکن توسط بانک‌ها داشته باشد. رضایی کوچی تصریح کرد: به مردم این امید را می‌دهیم که تحویل یک‌میلیون واحد مسکونی قابل انجام بوده و با اراده‌ای که اتفاق افتاده، این امر اتفاق خواهد افتاد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی