[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نمایشگاه ویترین صنعت کشور، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع چوب، ماشین آلات و مواد اولیه و شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در سایت نمایشگاهی فارس آغاز به کار کرد.
مهندس فرهادی افزود: صنعت، کلید واژه توسعه یافتگی و قدرت در تمام ابعاد و به ویژه اقتصاد است. حکومت، کشور و نظامی می‌تواند ادعای پیشرفت و مدرنیته را داشته باشد که در مقوله مهم و کلان صنعت پیشرو باشد.
او ادامه داد: در کشور ما وابستگی به در آمد نفتی همواره در طول تاریخ مانعی بزرگ برای توسعه یافتگی ایران از شاهراه صنعت بوده است، اما همواره علی رغم همه فراز و فرودها، دستیابی به رشد و توسعه صنعتی از چشم اندازهای اصلی کشور در عموم برنامه‌های کوتاه و بلند مدت بوده است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: پیشرفت‌های حاصله در بعضی از حوزه‌ها مثل صنعت دفاعی، هوا و فضا و... حاکی از استعداد و توانمندی دانشمندان ایرانی است که می‌تواند الگویی برای سایر حوزه‌های صنعت باشد.
فرهادی ادامه داد: قطعاً باید قبول کرد که کشورهایی در دنیا از حیث صنعت جلوتر از ما در حرکت هستند و به همین خاطر باید با تعامل و گفت‌وگو و تبادل دانش و تجربه و رقابت در یک فضای علمی و اقتصادی این عقب ماندگی را جبران کرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس با بیان اینکه این عناوین نمایشگاهی در مساحت پانزده‌هزار متری سالن‌های حافظ، سرو، بهار و نرگس برپا می‌شود، گفت: نمایشگاه‌ها به عنوان پیشران اقتصاد کشور، ظرفیت و بستر مهمی هستند که می‌توانند فناوری‌های صنعتی و اقتصادی داخلی و خارجی را در کنار هم قرار دهند تا ضمن معرفی برترین‌های هر حوزه، تلاش شود صنعت کشور به سمت شکوفایی و رونق رهنمون گردد.
او ادامه داد: در این دوره نمایشگاهی حدود 95 تولیدکننده داخلی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و البرز حضور دارند. فرهادی گفت: به همراه این عناوین نمایشگاهی، نخستین نمایشگاه تخصصی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته در سالن ملاصدرا 
برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس ادامه داد: در این نمایشگاه نیز حدود 40 شرکت تولیدی این حوزه از برندهای معروف کشور حضور دارند. 
او با بیان اینکه در کشور فقط هفت استان تولیدکننده کفش و کیف چرم هستند و همگی در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: شرکت‌کنندگان از استان‌های اذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، همدان، قم، زنجان، اردبیل و فارس در این نمایشگاه حضور دارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: این عناوین نمایشگاهی تا روز شنبه هفدهم دی ماه در سایت نمایشگاهی فارس برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 تا 21 از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی