[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نمایشگاه ۲۰۲۳ CES پخش زنده از فر دیواری!، روزنامه شیراز نوین

اجاق دیواری یا همان فِر هوشمند جدید سامسونگ موسوم به Bespoke AI Oven به شما امکان می‌دهد یک تصویر ویدیویی از آنچه در حال پختن است، به صورت زنده دریافت کنید.
به گزارش ‌ایسنا، به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ در حال تازه‌سازی خط تولید لوازم آشپزخانه هوشمند و سفارشی خود است و جدیدترین محصول آن نیز یک فر یا اجاق دیواری هوشمند با صفحه نمایش هفت ‌اینچی و کنترل‌های لمسی است.
روش‌های پخت با ‌این اجاق شامل سرخ کردن با هوا، بخارپز کردن و روشی جدید است که غذا در آن در یک محفظه خلاء در کاسه‌ای از آب که در دمای معینی است، پخته می‌شود.
شاید جذاب‌ترین عنصر ‌این اجاق دیواری، دوربین هوش مصنوعی داخل آن باشد.
سامسونگ می‌گوید ‌این دوربین می‌تواند آنچه را که می‌پزید، تشخیص دهد و تنظیمات پخت بهینه را برای غذای شما پیشنهاد دهد. علاوه بر ‌این می‌تواند برای شما اعلان‌های هشدار ارسال کند تا از سوختن غذای شما جلوگیری کند.
همچنین می‌توانید با استفاده از صفحه نمایش آن یا برنامه SmartThings که می‌توان از آن برای کنترل اجاق از راه دور استفاده کرد، مراقب غذای خود باشید، ضمن ‌این که گزینه‌ای برای عکس گرفتن از غذای در حال پخت خود یا حتی پخش زنده ویدیویی آن وجود دارد.
علاوه بر‌این،‌ این فر هوشمند مجهز به برنامه 
Samsung Health است و می‌تواند آمار تمرینات و اهداف رژیم غذایی کاربر را بر اساس موادی که در آن می‌پزد، تجزیه و تحلیل کند.
این فر هوشمند در حال حاضر در اروپا در دسترس است و تابستان امسال وارد آمریکای شمالی می‌شود.
سامسونگ در نمایشگاه CES امسال همچنین از یک هود جدید رونمایی کرده است. ‌این دستگاه برای مطابقت با سایر لوازم سفارشی طراحی شده است و گفته می‌شود که در بالاترین میزان صدای خود تنها با ۶۵ دسی‌بل کار می‌کند.
سامسونگ ادعا می‌کند که ‌این هود می‌تواند تا ۷۰۰ فوت مکعب در دقیقه تهویه انجام دهد و همچنین می‌تواند با اجاق گاز هوشمند سامسونگ همگام شود تا سطح تهویه را بر اساس آنچه در حال پخت است، تنظیم کند.
علاوه بر‌ این، یک حسگر کیفیت هوا برای ردیابی تمیزی هوا وجود دارد. اگر دستگاه تشخیص دهد که کیفیت هوا افت کرده است، از طریق برنامه SmartThings پیشنهادهایی برای رفع آن دریافت خواهید کرد و زمانی که زمان تعویض فیلتر هوا فرا رسد، به شما هشدار داده می‌شود. همانند اجاق دیواری،‌ این هود نیز در رنگ‌های متنوع و روکش‌های درجه یک در دسترس خواهد بود.
در دیگر توسعه‌های سامسونگ در نمایشگاه امسال شاهد بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش لمسی یخچال 
۴ Door Flex سامسونگ هستیم که اکنون اندازه آن ۳۲‌ اینچ است، بنابراین صفحه نمایش تقریباً ۵۰ درصد بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی شده است.
سامسونگ می‌گوید با ‌این نمایشگر می‌توان از چندین برنامه به طور هم‌زمان استفاده کرد و چند کار را هم‌زمان انجام داد. ‌این نمایشگر نیز مجهز به برنامه SmartThings است که به کاربر کمک می‌کند تا سایر دستگاه‌های سازگار با SmartThings را بدون نیاز به سایر سخت افزارها متصل کند.
همچنین همانند مدل‌های قبلی، یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی داخل ‌این یخچال وجود دارد که می‌تواند برچسب‌ها و تصاویر مواد غذایی را تجزیه و تحلیل کند تا مطمئن شود که لوازم ضروری کاربر تمام نمی‌شود.
یخچال ساید بای ساید جدید Bespoke نیز دارای حسگرهای لمسی روی هر درب خود است، بنابراین کاربر می‌تواند زمانی که دستانش پر است، آن‌ها را بدون نیاز به استفاده از دست، باز کند. سامسونگ در زمینه پایداری نیز پیشرفت داشته است. امسال سامسونگ فیلترهای کاهش انتشار میکروفیبر را برای ماشین لباسشویی‌های هوشمند خود عرضه خواهد کرد که هدف آن کاهش آلودگی میکروپلاستیک در آب است.
این شرکت همچنین می‌گوید که اولین گواهینامه سیستم‌های مدیریت انرژی خانه هوشمند Energy Star را برای سیستم SmartThings Energy خود دریافت کرده است. سامسونگ ادعا می‌کند که حالت انرژی هوش مصنوعی که اخیراً توسعه داده است، می‌تواند مصرف برق دستگاه‌هایش را تا ۳۰ درصد کاهش دهد، بدون ‌اینکه تأثیر قابل توجهی بر عملکرد آن‌ها داشته باشد. به عنوان مثال، می‌تواند فریزر شما را یک درجه گرم‌تر کند یا حداکثر دمای آب در ماشین ظرفشویی را کاهش دهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی