[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

خبر بد برای «ساپینتو» بازگشت مهندس لیگ ، روزنامه شیراز نوین


تراکتور بدون «ریکاردو آلوز» 2 هفته است گل نزده تا تأثیر این بازیکن در جمع سرخپوشان مشخص شود.
به گزارش فوتبال 360، تراکتور بدون مهندس گل نمی‌زند! این اتفاقی است که در 2 هفته اخیر برای تبریزی‌ها افتاده است. قربان بردیف با اینکه نتوانست خودش نتایج درخشانی در تبریز بگیرد و همان طور که پیش‌بینی می‌شد خیلی زود از این تیم جدا شد اما یادگاری‌های خوبی را از خود در این شهر به جا گذاشت. یکی از این یادگاری‌ها، ریکاردو آلوز است که نه تنها برای تراکتور که برای لیگ برتر یک یادگاری خوب است. صدر جدول گلزنان و گل‌سازهای لیگ برتر خارجی است و آلوز با 7 پاس گل با اقتدار در صدر جدول پاسورها ایستاده است؛ اتفاقی که البته شاید برای لیگ برتر ایران خیلی اتفاق خوبی نباشد اما برای تراکتور یک غنیمت است.
آلوز با میانگین نزدیک به 3 پاس کلیدی در هر بازی رکوردی عجیب را به نام خودش ثبت کرده است. این در حالی است که این عدد برای بازیکنی مثل مهدی ترابی 1.8 و برای بهترین بازی‌سازها حدود 2 پاس در هر بازی است. آلوز توانسته با میانگین 3 پاس کلیدی در هر بازی خودش را به عنوان مهندس متبحر لیگ معرفی کند. نکته جالب در مورد او این است که او دقت پاس پایینی دارد و با دقت پاس حدود 70 درصد یکی از بازیکنان ضعیف تیمش در این فاکتور است. البته آماری که نشان از پاس‌های ریسکی و مفید آلوز دارد و مشخص می‌کند که او یک بازی‌ساز قهار از عقب زمین است که پاس‌های کوتاه و بی‌فایده زیادی نمی‌دهد.
مصدومیت او اتفاق خوبی برای پاکو خمس نبود و او در اول راه مجبور شد 2 هفته بدون بازیکن کلیدی تیمش به میدان برود. البته ساپینتو بدشانس است که آلوز برای بازی با استقلال آماده شده و می‌تواند این هفته به میدان برود،اتفاقی که خبر خوبی برای استقلالی‌ها نیست. با حضور آلوز تراکتور خطرناک‌تر شده و بازیکنان دیگری هم مانند رضا اسدی، آزادی عمل بیشتری برای حضور در حملات تیم خواهند داشت و همین اتفاقات باعث می‌شود تا استقلال نتواند تراکتور را برای این بازی دست کم بگیرد. یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته میان 2 تیمی‌که به یک اندازه گل‌ زده‌اند اما تراکتور 2 برابر استقلال گل خورده است. خمس امیدوار است که با بازگشت آلوز و کسب 3 امتیاز مقابل استقلال به شرایط خودش در تبریز و تیمش در جدول در پایان نیم‌فصل اول بهبودی ببخشد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی