[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ابداع یک دستگاه موبایلی برای درمان گزش حشرات!، روزنامه شیراز نوین

به نظر می‌رسد برای اولین بار یک گجت کوچک برای گوشی هوشمند به منظور درمان گزش و نیش حشرات ساخته شده است و تنها با کمی‌گرما از درگاه شارژ گوشی هوشمند شما می‌تواند ‌این کار را انجام دهد.
به گزارش ‌ایسنا، دفعه بعد که مورچه‌ای روی قوزک پایتان آمد یا پشه‌ای روی گردنتان نشست، دست خود را به سمت گوشی هوشمند خود دراز کنید.
دستگاه جدیدی وجود دارد که به نام «heat it» به معنی گرم کن شناخته می‌شود که همان طور که از نامش پیداست، از گرما برای درمان انواع نیش حشرات استفاده می‌کند.
این دستگاه که به اندازه یک درگاه OTG یا یک فلش مموری کوچک است، می‌تواند به اکثر گوشی‌های هوشمند وصل شود و یک کابل لایتنینگ برای گوشی‌های آیفون و یک کابل USB-C برای گوشی‌های اندروید در جعبه آن وجود دارد و وزن آن تنها سه گرم است.
این دستگاه با استفاده از گرما از مشکلات دستگاه‌های مشابهی که از فناوری خنک کننده استفاده می‌کنند، جلوگیری می‌کند.
سازنده ‌این دستگاه قبل از معرفی آن در نمایشگاه CES گفت: برخلاف سایر دستگاه‌های مبتنی بر هیپوترمی(سرمازدگی) که نیاز به استفاده از باتری دارند، heat it به اندازه کافی کوچک است تا به جاکلیدی شما متصل شود و به هر کجا که می‌روید آن را با خود ببرید.
نکته مهم ‌این است که شما هیچ پولی را برای خرید باتری برای heat it هدر نخواهید داد و مسائل زیست محیطی در مورد آن وجود ندارد و همچنین هیچ‌گونه مواد شیمیایی بدی را روی پوست شما قرار نمی‌دهد.
عدم نیاز به باتری، ‌این دستگاه را قادر می‌سازد تا در ابعاد کوچک ساخته شود. ‌این دستگاه با طول چهار سانتی‌متر، عرض دو سانتی‌متر و ضخامت تنها هشت میلی‌متری به راحتی روی یک جاکلیدی قرار می‌گیرد.
به گفته شرکت سازنده آن موسوم به Kamedi GmbH، ‌این دستگاه به بهترین شیوه برای درمان نیش پشه، زنبور و سایر حشرات قابل استفاده است.
نیش حشرات با تزریق سم به بدن انسان موجب ترشح هیستامین در انسان می‌شود. ‌این در حالی است که با اِعمال سریع گرما می‌توان آزادسازی هیستامین‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد و در عین حال به عنوان یک ضد تحریک روی سلول‌های عصبی عمل می‌کند.
لوکاس لیتکه مخترع heat it و مدیر عامل شرکت سازنده آن می‌گوید: مصرف‌کنندگان اروپایی دریافته‌اند که دستگاه‌های مبتنی بر هیپوترمی ‌مؤثرترین راه برای درمان نیش حشرات هستند و گرما به وضوح بهترین شفادهنده نیش حشرات است.
وی افزود: ما مطمئن هستیم که مصرف‌کنندگان در آمریکای شمالی به اندازه مصرف‌کنندگان اروپایی، heat it را که ترکیبی انحصاری از اثربخشی و قابلیت حمل است، دوست خواهند داشت.
دستگاه heat it در حال حاضر برای خرید در سایت آمازون با قیمت ۳۹.۹۵ دلار در دسترس است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی