[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استاندار فارس از مجتمع بازرگانان شیراز بازدید کرد، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه در بازدید از فاز دو مجتمع بازرگانان در جمع کسبه گفت: وظیفه خود دانستم در اینجا حاضر شوم تا مشکل شما را حل کنیم. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه به منظور حل مشکلات فاز دو مجتمع بازرگانان شهر شیراز، از این منطقه بازدید کرد. استاندار فارس پس از شنیدن مشکلات کسبه محل، شهرداری شیراز، اداره کل راه و شهرسازی، آبفای شیراز، شرکت توزیع برق و اداره گاز را مسئول رسیدگی به مشکلات کرد. دکتر ایمانیه در پایان این بازدید، در جمع کسبه فاز دو مجتمع بازرگانان، گفت: وظیفه خود دانستم در اینجا حاضر شوم تا مشکل شما را حل کنیم. نماینده عالی دولت در فارس اظهار داشت: مدیر آبفای استان متعهد شده است بلافاصله پس از درخواست شما مبنی بر خرید انشعاب و پرداخت هزینه، نسبت به لوله گذاری خطوط آب اقدام نماید.
وی با اشاره به اینکه این مکان نیازمند زیرسازی و آسفالت می‌باشد، اظهار داشت: پس از لوله گذاری و تکمیل زیرسازی، شهرداری شیراز نسبت به آسفالت در مدت یک هفته اقدام خواهد کرد. استاندار فارس با بیان اینکه تا پایان دی ماه تعیین مسیر خطوط گاز توسط شهرداری انجام می‌شود، افزود: شرکت گاز متعهد شده است تا قبل از پایان سال کار گازرسانی به این محل اتمام شود.
وی در خصوص تأمین برق گفت: بالغ بر ۳۰میلیارد تومان هزینه برق رسانی به این محل برآورد شده است که با هماهنگی شرکت برق منطقه ای فارس و شرکت توزیع برق شیراز و پس از تأمین اعتبار از سوی مالکان نسبت به تأمین برق منطقه اقدام خواهد شد. دکتر ایمانیه تصریح کرد: در صورتی که مالکان نسبت به تأمین وجه با مشکل مواجه شدند، از طریق اختصاص وام بانکی و تقسیط مبلغ پرداختی به شرکت برق نسبت به رفع مشکل آنان اقدام خواهیم کرد. استاندار فارس در انتها اظهار کرد: زمینی که در این منطقه در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته به منظور کاربری فرهنگی به مجموعه بازمی‌گردد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی