[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

افشای جزییات جدید از بیرون‌ کردن بنزما از اردوی فرانسه، روزنامه شیراز نوین

فارس/ خبرنگار معروف فرانسوی جزئیات جدیدی از حواشی اردوی فرانسوی‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را افشا کرد.
«ددنیل رویول» خبرنگار مشهور شبکه فرانسوی RMC جزئیات جدیدی را از نحوه خروج «کریم بنزما»از اردوی تیم ملی ‌این کشور در قطر، فاش کرد.
ریولو درباره ‌این ماجرا می‌گوید: بنزما مصدوم بود اما مربیان فرانسه او را مجبور به تمرین کردند و او دوباره مصدوم شد. از نظر من ‌این باعث شد مصدومیت او تشدید شود. بنزما می‌توانست در مراحل حذفی جام جهانی روی نیمکت فرانسه بنشیند و او کاملاً آماده بازی بود.
خبرنگار فرانسوی همچنین فاش کرده برخی از تصمیم‌های کادر فنی فرانسه به مذاق بزرگان ‌این تیم خوش نیامده بود. ریولو گفته است:‌ این حقیقتی است که باید گفته شود. کریم بنزما شایسته احترام بیشتر بود. ما او را احمق فرض کردیم و از اردو بیرون انداختیم. بعضی از بازیکنان از جمله لوریس، گریزمن و ژیرو از رفتن او ناراضی بودند.
او در ادامه درباره رابطه شکرآب «دیدیه دشان» سرمربی خروس‌ها و بنزما گفت: دشان، بنزما و بازگشت او به تیم را نمی‌خواست. او نمی‌دانست چگونه شخصیت‌های مختلف را در رختکن تیمش مدیریت کند. او در ساختن یک گروه از بازیکنان، مربی قوی است اما بنزما برای او یک مشکل بود. 
فرانسه در جام بیست‌ودوم تا بازی نهایی پیش رفت اما در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب آرژانتین شد. برخی کارشناسان گفته‌اند بنزما در بازی نهایی حاضر بود، ممکن بود خروس‌ها با جام قهرمانی به پاریس بازگردند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی