[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

استقلال پرهزینه‌ترین تیم‌ایران، روزنامه شیراز نوین

مهر/ تیم فوتبال استقلال که در پایان نیم فصل اول در رده چهارم جدول قرار گرفت، پرهزینه‌ترین تیم در بیست‌ودومین دوره رقابت‌های لیگ برتر است.
نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که تیم فوتبال استقلال با شکست برابر تراکتور در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت اما ‌این تیم همچنان یکی از شانس‌های قهرمانی در ‌این مسابقات است.
این رده در حالی برای آبی پوشان تهرانی به دست آمد که براساس اعلام حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی، تیم فوتبال استقلال پرهزینه‌ترین و گران‌ترین تیم لیگ برتر بیست‌ودوم است.
براساس اعلام وی، استقلال برای بستن تیم در لیگ بیست‌ودوم بیشترین هزینه را داشته و بازیکنان را با رقم‌هایی سنگین به خدمت گرفته است که پرداخت مطالبات آن‌ها باعث هزینه کردن از مبلغ فروش سهام باشگاه شده است.
به گفته قربانزاده، ‌این خطر البته در کمین پرسپولیس هم بوده اما مسئولان ‌این باشگاه تدبیر بیشتری داشته‌اند و فعلاً‌  این خطر را از سر گذرانده‌اند.
استقلال از ۳۵۰ میلیارد تومانی که به خاطر فروش سهامش داشت، همه را هزینه کرده و حتی ۱۰۰ میلیارد تومان هم وام گرفته است. با این حال همه ‌این رقم برای خرید و جذب بازیکنان هزینه نشده و بخشی از آن برای پرداخت بدهی‌ها و مالیات پرداخت شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی