[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

محبی به ۲ بازی مرگ‌وزندگی می‌رسد؟، روزنامه شیراز نوین

مؤثرترین بازیکن استقلال در تبریز دچار مصدومیت شد و برای حضور در جام حذفی شرایط نامشخصی دارد.
به گزارش فوتبال 360، استقلال شروع خوبی در تبریز نداشت و آبی‌پوشان پایتخت نتوانستند در روزی‌که ریکاردو ساپینتو به دلیل محرومیت در کنار زمین حضور نداشت، برابر تراکتور عملکرد خوبی داشته باشند و روی دروازه سرخ‌پوشان تبریزی خلق موقعیت کنند و اگر هوشیاری رافائل سیلوا و بی‌دقتی رضا اسدی نبود، در همان دقایق ابتدایی بازی دروازه شاگردان ساپینتو باز می‌شد.
سرمربی پرتغالی استقلال بعد از ناکامی ‌تیمش در گلزنی در جریان بازی در 2 دیدار اخیر مقابل صنعت ‌نفت آبادان و مس رفسنجان به سراغ تغییر در آرایش خط حمله آبی‌ها برای مصاف با تراکتور رفت و مثلث تهاجمی ‌تیمش را با حضور کوین یامگا، مهدی قایدی و محمد محبی چینش کرد و برخلاف بازی‌های قبلی، محبی نقش مهاجم هدف را در ترکیب آبی‌ها داشت اما حضور مهاجم جنوبی استقلال به 30 دقیقه هم در مقابل تراکتور نرسید و ساپینتو مجبور شد تا برنامه تهاجمی ‌خود را تغییر بدهد.
محمد محبی در دقیقه 26 تقابل استقلال و تراکتور به دلیل آسیب‌دیدگی قادر به ادامه حضور در ترکیب استقلال نبود و جای خود را به امیرارسلان مطهری داد و خود مستقیماً راهی رختکن شد. محبی پیش از آنکه زمین مسابقه را ترک کند، در حال گفت‌وگو با پزشکان تیمش درباره شرایط مصدومیتش بود و به نظر می‌رسد بعد از اعلام نتیجه (MRI) وضعیت دقیق مصدومیت ستاره آبی‌ها در نیم‌فصل نخست مشخص می‌شود.
ستاره 24 ساله آبی‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌ودوم، امید اصلی ریکاردو ساپینتو برای رساندن استقلال به موفقیت بوده است. محبی که با قراردادی قرضی و البته پرماجرا در ابتدای لیگ بیست‌ودوم از سانتاکلارا به استقلال پیوست، توانسته در 13 بازی لیگ بیست‌ودوم برای استقلال به میدان برود و 4 گل و یک پاس گل در کارنامه او به چشم می‌خورد که ‌این کارنامه باعث شده تا عنوان مؤثرترین بازیکن فصل استقلال به محبی برسد.
آبی‌ها در غیاب محبی در دیدار مقابل سپاهان اصفهان در هفته اول و مس رفسنجان در هفته چهاردهم به میدان رفتند که در هر 2 مسابقه شاگردان ساپینتو در گلزنی ناکام بودند. روز جمعه هم محمد محبی نتوانست حضور طولانی ‌مدتی در ترکیب استقلال داشته باشد و در غیاب او، تغییرات تهاجمی‌ ریکاردو ساپینتو جواب نداد و استقلالی‌ها نتوانستند قفل دروازه تراکتور را بشکنند تا فقدان محمد محبی بیش از پیش نمایان شود.
محمد محبی در دیدار با تراکتور دچار ضرب‌خوردگی شد و سرمای شدید هوا هم باعث شد تا ستاره استقلال ریسک نکند و او نتوانست به بازی ادامه بدهد و از زمین مسابقه خارج شد. باشگاه استقلال بعد از اتمام دیدار با تراکتور هنوز درباره شرایط مصدومیت محمد محبی اعلام وضعیت نکرده اما هواداران استقلال امیدوارند ستاره تیم‌شان مشکل حادی برای دیدارهای بعدی نداشته باشد.
استقلال هفته آینده در تهران در جام حذفی باید مقابل تراکتور قرار گیرد و سپس آبی‌پوشان پایتخت در اصفهان باید برابر سپاهان در اولین بازی در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ بیست‌ودوم به میدان بروند و همین مسئله باعث شده تا ریکاردو سا‌پینتو و البته هواداران استقلال پیگیر وضعیت محمد محبی باشند و آن‌ها امیدوارند که با گذراندن دوره کوتاه‌مدت درمانی، محبی بتواند به ترکیب استقلال بازگردد و برای 2 مسابقه سرنوشت‌ساز پیش‌رو در ترکیب آبی‌ها بدرخشد و همچنان عنوان مؤثرترین بازیکن استقلال را در اختیار داشته باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی