[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی دراستانداری فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل استانداری فارس با تأکید بر اهمیت استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی در حوزه‌های ارتباطی و روابط عمومی‌ بیان کرد: در حال برنامه‌ریزی به منظور تجزیه و تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی داخلی و وبگاه‌های غیرایرانی به وسیله هوش مصنوعی در استانداری فارس هستیم.
به گزارش اداره کل روابط عمومی ‌و امور بین‌الملل استانداری فارس، مهندس هادی بستام با اشاره به برگزاری پانزدهمین همایش روابط‌ عمومی ‌الکترونیک درباره کارکردهای هوش مصنوعی در واحدهای روابط عمومی ‌سازمان‌ها، گفت: هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلفی مانند آنالیز داده‌های شبکه‌های اجتماعی و تولید گزارش‌های مورد انتظار مدیران و برنامه‌ریزان، همچنین دستیابی به آرشیو به صورت هوشمند و شناسایی ذی‌نفعان موضوعات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.  مدیر کل روابط ‌عمومی ‌استانداری فارس با اشاره به اقدامات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای حضور و استفاده از هوش مصنوعی در سازمان‌ها توضیح داد: بهره‌گیری از نیروی انسانی با مهارت‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و دارای نگرش‌های متناسب با جامعه شبکه‌ای و هوشمند از پیش نیازهای اصلی حضور هوش مصنوعی در سازمان‌ها است. همچنین از الزامات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و تأمین دیوایس‌های متناسب با آن نمی‌توان غفلت کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا برای بررسی، تحلیل و داده‌کاوی‌ها در استانداری فارس از هوش مصنوعی استفاده یا برنامه‌ریزی شده است»، بیان کرد: در حال برنامه‌ریزی به منظور تجزیه و تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی داخلی و وبگاه‌های غیرایرانی هستیم. این برنامه‌ریزی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی اداره کل روابط ‌عمومی ‌و امور بین‌الملل استانداری فارس و بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌های معتبر و فناور در حوزه هوش مصنوعی صورت می‌گیرد. پانزدهمین همایش روابط‌ عمومی ‌الکترونیک، یکم بهمن‌ با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌ عمومی ‌فراگیر» در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. اساتید، دانشجویان و فعالان حوزه‌های ارتباطات، روابط ‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و هوش مصنوعی که تمایل دارند در این همایش به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا تاریخ 10دی‌‌ماه 1401، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند. همچنین به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن02188356732 تماس حاصل نمایید. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی