[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۱
  • دوره جدید

جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ارسنجان برگزار شد، روزنامه شیراز نوین

جشنواره خیرین مدرسه ساز
 شهرستان ارسنجان برگزار شد
 داور یزدانی-گروه شهرستان‌ها- ارسنجان
با تلاش و کوشش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان جشنواره خیرین مدرسه ساز  با حضور فرماندار، امام جمعه، شورای اداری شهرستان، خیرین مدرسه ساز و  مدیران مدارس شهرستان ارسنجان در سالن تدبر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان در این همایش، خیرین مدرسه ساز را خیرین زندگی‌ساز، خیرین معرفت‌ساز و خیرین آخرت‌ساز  برشمرد و رسالت خیرین را بسیار سنگین دانست.
وی با استناد به سخنان گهربار امام علی(ع) خاطرنشان کرد: همه سرمایه‌ها روزی از بین می‌رود اما سرمایه علم و دانش ماندگار است. رئیس شورای آموزش و پرورش، خیرین را مسئول شکوفا کردن استعدادها دانست که با حضور خود می‌توانند پوشه‌های فرهنگی را به ارمغان ببرند. سید اکبر کاظمی، ‌مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن قدردانی از حضور خیران و نیکوکاران خیراندیش در این جلسه، حضور این خیران  را برای شهرستان ارسنجان یک افتخار و موهبت دانست. وی در ادامه با استناد به آیه ۵۶ سوره اعراف که  خداوند می‌فرماید «ان رحمت الله قریب من المحسنین» خاطرنشان کرد: احسان و نیکوکاری زمینه‌ساز دریافت رحمت الهی است و بدون آن نباید انتظار رحمت داشت. کاظمی ‌در پایان خواستار همکاری خیرین به منظور رفع نیازها و کمبودهای مدارس شد و همراهی و همدلی این عزیزان را ضروری دانست. از دیگر برنامه‌های این مراسم، اجرای سرود خیرین مدرسه ساز، موسیقی زنده، قرائت مقاله و تجلیل از خیرین مدرسه ساز بود.
در این همایش خیرین هدایایی نقدی به ساخت مدارس شهرستان اختصاص دادند و از نمایشگاه جانبی هدایای غیرنقدی خیران بازدید کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی