[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

در نمایشگاه جامع کشاورزی تهران حضور خواهیم داشت ، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از حضور ‌این سازمان در نمایشگاه جامع کشاورزی تهران خبر داد و گفت: کارشناسان ‌این سازمان در غرفه شماره 25 سالن شماره 6 نمایشگاه بین‌المللی تهران از نوزدهم تا 22 دی‌ماه پذیرای بازدید کنندگان خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی ‌سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجتبی دهقان پور با اشاره به ‌اینکه در ‌این غرفه دستاورد‌های بخش کشاورزی ‌این استان به نمایش گذاشته خواهد شد، تصریح کرد: ‌این نمایشگاه که با محوریت سامانه‌های نوین آبیاری، ماشین‌آلات، نهاده‌ها و کشت‌های گلخانه‌ای برپا می‌شود از ساعت 9 تا 15 آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود. ‌این مقام مسئول با بیان ‌اینکه نمایشگاه جامع کشاورزی در سالی که مزین به شعار«تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» است و با برنامه‌ریزی‌های منسجم مرکز روابط عمومی ‌و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود، افزود: بیش از 430 شرکت داخلی و خارجی در‌ این نمایشگاه حضور دارند. 
به گفته وی؛ نمایشگاه‌ها ابزاری برای نشر یافته‌های نوین هستند که در حوزه‌های فناوری در بخش‌های اقتصادی می‌توانیم به مخاطبین ارائه کنیم. دهقان پور با بیان‌ اینکه ‌این نمایشگاه فرصتی است تا آخرین یافته‌ها در حوزه‌های مختلف اعم از سامانه‌های نوین آبیاری، نهاده‌ها و کشت‌های گلخانه‌ای به منصه ظهور برسد، ابراز کرد: ‌ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و کشاورزان موضوعی است که در برگزاری نمایشگاه مورد توجه است. 
وی با اشاره به ‌اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها در تبادل تجربیات و تسهیم دانش بین افرادی که یک منافع مشترکی از حوزه اقتصادی دارند مؤثر است، اضافه کرد: امیدواریم در ‌این نمایشگاه جامع در ارائه دستاورد‌های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خصوصاً در تدوین برنامه الگوی کشت سازگار با اقلیم به خوبی موفق باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان ‌اینکه شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه هوشمند‌سازی در نمایشگاه جامع کشاورزی تهران حضور دارند، تأکید کرد: رفع مسائل و چالش‌های بخش کشاورزی با بهره گیری از ابداعات فناورانه یکی از اهداف برگزاری ‌این نمایشگاه به شمار می‌آید. او به طور مثال با اشاره به پتانسیل‌های بخش کشاورزی استان فارس و دستور وزیر محترم جهاد کشاورزی مبنی بر شروع هوشمند سازی‌ این بخش در استان بیان کرد: مکان محور کردن واحدهای تولیدی و لینک آن با سامانه پهنه بندی از جمله اقدامات فناورانه است که به طور اختصاصی در فارس عملیاتی می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی