[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

بازدید شهردار شیراز از سازمان حمل‌ونقل بار، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز در بازدید از سازمان حمل‌ونقل بار و بخش‌های مختلف آن از نزدیک در جریان چگونگی خدمات‌رسانی به شهروندان، پیشرفت برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اقدام ‌این سازمان قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در بازدید از سازمان حمل‌ونقل بار و بخش‌های مختلف آن از نزدیک در جریان چگونگی خدمات‌رسانی به شهروندان، پیشرفت برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اقدام ‌این سازمان قرار گرفت.
محمدحسن اسدی شهردار شیراز در حاشیه ‌این بازدید که با همراهی محمدرضا‌ هاجری عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی ‌شهر انجام شد، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مجموعه سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار در انجام وظایف محوله، به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و نگاه بلند مدت در خصوص مدیریت ترافیک شهری پرداخت. 
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان ‌اینکه رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری شیراز هم‌اکنون عضو هیئت‌مدیره و رئیس کارگروه پژوهش و برنامه‌ریزی اتحادیه سازمان‌های حمل‌‌ونقل بار شهرداری‌های کشور است، گفت: حضور نماینده شهرداری شیراز در ‌این کرسی باعث بروز اتفاق‌های مثبت و مثمرثمری در حوزه حمل‌ونقل می‌شود.‌ هادی شه‌دوست شیرازی در ادامه به پروژه ۱۱۳هکتاری پایانه بار و توقفگاه خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین سازمان در منطقه ۵ شهرداری اشاره کرد و راه‌اندازی ‌این پایانه را بستر مناسبی در راستای ‌ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری دانست.
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری شیراز نیز در ‌این بازدید به ارائه گزارش اجمالی از عملکرد‌ این سازمان پرداخت و با تشریح اهداف بلندمدت و میان‌مدت سازمان گفت: بخشی از معضل ترافیک شهری و بروز سوانح و تصادفات در سطح شهر مربوط به کامیون‌هایی بوده که بدون مجوز در شهر تردد دارند.
آرش نعمتی با بیان ‌اینکه مبدأ بارگیری عمده کامیون‌ها در معادن شن، ماسه و بتن است و تخلف اضافه تناژ در مبدأ نیز صورت می‌گیرد، گفت: در‌ این خصوص تاکنون جلسات متعددی با اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط داشتیم و موارد تخلف و تذکرهای لازم در جلسات مطرح و یا به‌صورت کتبی ابلاغ شده‌است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی