[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سروش، امیدوار به احیای دوباره فرصت طلایی برای ستاره شیرازی، روزنامه شیراز نوین

هافبک نیمکت‌نشین پرسپولیس فرصت خوبی برای اثبات توانایی‌های خود و بازگشت به جمع 11 نفر اصلی سرخ‌پوشان پایتخت دارد.
به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس در هفته‌های اخیر توانسته روند نتیجه‌گیری خوبی را پشت سر بگذارد اما غایب بزرگ سرخ‌ها کسی جز سروش رفیعی نیست. ‌هافبک شیرازی و خلاق سرخ‌پوشان پایتخت جای خود را در ترکیب پرسپولیس به بازیکنان جوانی مثل سینا اسدبیگی و محمد عمری داده و درخشش این جوان‌ها باعث شده تا به نوعی راه بازگشت سروش به ترکیب اصلی سرخ‌پوشان پایتخت مسدود شود و در 2 بازی اخیر پرسپولیس، رفیعی 180 دقیقه از روی نیمکت تماشاگر مسابقات تیمش بوده است.
*شوک فنی «یحیی» جواب می‌دهد؟
سروش رفیعی یکی از خریدهای پرسروصدای پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی بود اما نتوانست آن قدر که سروصدا درباره بازگشت دوباره‌اش به پرسپولیس شد، بدرخشد. رفیعی در طول نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم، در 10 بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت و در 3 مسابقه هم یار جانشین بود اما پاس گل پیروزی‌بخش رفیعی مقابل مس کرمان، تنها تأثیرگذاری مثبت این بازیکن سابق فجرشهیدسپاسی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت در طول لیگ بیست‌‌ودوم است.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در هفته‌های اخیر سعی داشته تا به نوعی با نیمکت‌نشینی به ‌هافبک باتجربه تیمش شوک بدهد و بتواند بیشتر از توانایی‌ها و استعداد او به عنوان یکی از خلاق‌ترین ‌هافبک‌های فوتبال ایران استفاده کند. سروش رفیعی در شرایطی نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ودوم را با یک پاس گل به پایان برد که فصل گذشته در مدت مشابه در ترکیب سپاهان توانسته بود 2 گل بزند و 2 پاس گل بدهد.
*«رفیعی» امیدوار به احیای دوباره مقابل ون‌پارس
پرسپولیس روز سه‌شنبه در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان ون‌پارس اصفهان است و محرومیت مهدی ترابی، مصدومیت سعید صادقی، فشردگی مسابقات لیگ برتر و عدم تعطیلات زمستانی باعث شده تا احتمالاً سرخ‌پوشان پایتخت با ترکیبی متفاوت و با حضور بازیکنان نیمکت‌نشین خود در جام حذفی حضور پیدا کنند و همین مسئله می‌تواند فرصت خوبی را در اختیار سروش رفیعی قرار بدهد تا او بتواند با درخشش دوباره در ترکیب پرسپولیس در دیدار مقابل ون‌پارس به جمع 11 بازیکن اصلی تیمش برای حضور در لیگ برتر هم بازگردد.
رفیعی همواره در فصول اخیر، چه در دوران حضورش در فولاد و پرسپولیس و چه در دوران حضورش در سپاهان در جام حذفی نتوانسته بازیکن مؤثری باشد و کارنامه او نشان می‌دهد که عملکرد خوبی در این رقابت‌ها نداشته و بازی روز سه‌شنبه مقابل ون‌پارس هم می‌تواند کارنامه او در این رقابت‌ها را بهبود بخشد و فرصت طلایی برای‌هافبک سرخ‌پوشان پایتخت باشد که بتواند بار دیگر نظر مساعد یحیی گل‌محمدی را به خود جلب کند.‌ هافبک باتجربه پرسپولیس در طول لیگ بیست‌ودوم در پست‌ هافبک دفاعی و‌ هافبک تهاجمی ‌به کار گرفته شده و امیدوار است در دیدار جام حذفی مقابل ون‌پارس مجدداً در پست تخصصی‌اش یعنی‌ هافبک تهاجمی ‌به او اعتماد شود و بتواند پاسخ اعتماد انجام شده از سوی کادرفنی را با درخشش برابر حریف اصفهانی بدهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی