[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جزییات بازداشت مهاجم سابق پرسپولیس!، روزنامه شیراز نوین

طرفداری/ آنتونی استوکس به جرم حمل کوکایین دستگیر شده است.
آنتونی استوکس مهاجم اسبق پرسپولیس و تراکتور در‌ جنوب دوبلین به حرم حمل ۴۰۰۰ پوند کوکایین بازداشت شده است.
این مهاجم ایرلندی که سابقه بازی در لیگ برتر را دارد این بار حاشیه‌ای جدید رقم زده است. شنبه شب شایعه بازداشت این بازیکن در فضای رسانه‌ای مطرح شد حالا پیگیری‌ها بازداشت او را تأیید و دلایل بازداشت را نیز مشخص کرده است.
آنتونی استوکس به همراه یک نفر دیگر روز جمعه در حین حمل ۴ هزار پوند کوکایین در جنوب دوبلین دستگیر شده است. او مدعی بوده این مقدار کوکایین برای تفریح و مصرف شخصی‌اش بوده و قصد داشته این مقدار کوکایین را در تعطیلات آخر هفته مصرف کند. او همچنین ادعا می‌کند این مقدار کوکایین را از شخص دیگری خرید کرده و صرفاً قصد تفریح داشته است. 
مهاجم سابق پرسپولیس در کنار همراه خود حین فرار از دست پلیس بازداشت شده است. با این حال مدعی است جرم او خرید کوکایین بوده است نه حمل کوکایین! استوکس می‌گوید کوکایینی که پلیس از او ضبط کرده را همان روز برای مصرف شخصی خریداری کرده است.
او پس از دستگیری از سوی پلیس به بازداشتگاه منتقل شد و بعد از تعطیلات آخر هفته، از روز دوشنبه پرونده‌اش به جریان می‌افتد. گفتنی است استوکس سابقه حبس تعلیقی برای آزار و اذیت پارتنرش را هم دارد.
استوکس از سال 2011 تا به امروز برای چندمین بار است که درگیر حواشی شده و دستگیر می‌شود. گفته می‌شود این مهاجم ایرلندی سابقه مصرف کوکایین هم داشته اما تا به حال در رابطه با این موضوع بازداشت نشده و پرونده‌ای هم در ایرلند ندارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی