[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

انفجار گاز جان سه عضو خانواده را گرفت، روزنامه شیراز نوین


رئیس سازمان آتش نشانی شیراز خبر داد:
  انفجار گاز جان 
سه عضو خانواده را گرفت 

انفجار و آتش‌سوزی هولناک در ساختمان مسکونی روستای کرونی، سه عضو خانواده شامل مادر دو فرزند ۱۲ و ۷ ساله را به کام مرگ کشاند و پدر و فرزند ۱۵ ساله را به شدت مصدوم کرد.  آتش پاد قانع در بیان این حادثه مرگبار ابراز داشت: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۷ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۲۲:۵۸ شب خود را به روستای کرونی رساندند.  وی گفت: یک واحد مسکونی در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه، دچار انفجار و آتش سوزی شده و شعله های آتش از درب و پنجره های این واحد مسکونی به بیرون زبانه می کشید. 
آتش پاد قانع با اشاره به حضور خانواده ۵ نفره در زمان وقوع حادثه در منزل مسکونی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول، پس از قطع جریان اصلی برق ساختمان، با استفاده از لوله های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
این مقام مسئول، اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، وارد ساختمان شدند و پس از جستجو، یک نفر مرد حدودا ۳۸، مادر خانواده، دو پسر ۱۵ و ۷ ساله و دختر ۱۲ ساله را که به شدت دچار سوختگی شده بودند را از میان دود و حرارت خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.  قانع خاطرنشان کرد: متأسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی عوامل اورژانس، مشخص شد سه عضو خانواده شامل فرزند ۱۲ و ۷ ساله و مادر در دم جان باخته و پدر و پسر ۱۵ ساله که به شدت مصدوم شده بودند به مراکز درمانی منتقل شدند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی