[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

وزارت اطلاعات: شمار تیم‌های جاسوسی انهدامی ‌در ۶ ماه اخیر به ۶ رسید، روزنامه شیراز نوین

با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۶ تیم عملیاتی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که قصد ترور یک مقام نظامی ‌و انجام چندین عملیات خرابکاری در شهرهای بزرگ کشورمان را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی ‌ایرنا، روابط عمومی‌ وزارت اطلاعات اعلام کرد: پیرو اطلاعیه‌ اول دی‌ماه ‌این وزارتخانه در خصوص ضربه به چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی - تروریستی موساد، به استحضار ملّت بزرگ ‌ایران می‌رساند که با مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، تعداد تیم‌های شناسایی شده به ۶ تیم افزایش یافت.
در ‌این شبکه تروریستی همچنین ۲۳ نفر از عناصر عملیاتی و پشتیبانی در استان‌های تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان ‌غربی و گلستان، شناسایی و تاکنون ۱۳ نفر که در داخل کشور حضور داشتند، دستگیر و تجهیزات مختلف عملیاتی آن‌ها نیز کشف و ضبط شد.
سرپل ‌این شبکه با نام مستعار «سیروس» در یکی از کشورهای اروپایی اقامت داشته و از طریق شبکه‌های اجتماعی «اینستاگرام» و «واتس‌آپ» اقدام به شناسایی و برقراری ارتباط اولیّه با عناصر عملیاتی داخل کشور می‌نمود.
طبق آخرین یافته‌ها، سازمان جاسوسی - تروریستی موساد با هدف بهره‌گیری از فضای اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور، در صدد ترور یک مقام نظامی ‌و انجام چندین عملیات خرابکاری در شهرهای بزرگ کشور و نیز انتقال مواد منفجره در مقیاس بالا از مرزهای دریایی جنوب کشور بود که همه عناصر عملیاتی و پشتیبانی، پیش از هر اقدامی ‌شناسایی و مورد ضربه قرار گرفتند.
بدین ترتیب،‌ این دومین شکست بزرگ اطلاعاتی و عملیاتی رژیم جعلی و موقت صهیونیستی در کمتر از ۶ ماه گذشته بود که همچون همیشه با پاسخ قاطع دلاورمردان فداکار و همیشه‌ بیدار حافظ امنیت جمهوری اسلامی ‌ایران مواجه شده و خواهد شد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی