[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پرونده مفتوح شهرک دارویی ، روزنامه شیراز نوین

مدیر عامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه با رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی‌ اعلام كرد:شهرک صنعتی دارویی آماده واگذاری به سرمایه گذاران می‌شود.
مدیر عامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: همكاری دستگاه‌های اجرایی در تأمین زیرساخت‌های آب و برق سبب تسریع در راه‌اندازی شهرک صنعتی دارویی بیضا می‌شود.
به گزارش شیراز نوین به نقل از روابط عمومی ‌شركت شهرک‌های صنعتی فارس، سید مصطفی‌هاشمی ‌در  در جلسه بررسی مسائل و مشكلات شهرک‌های صنعتی سپیدان و بیضا كه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بیضا و سپیدان در مجلس شورای اسلامی ‌برگزارشد، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای ‌ایجاد شهرک صنعتی  دارویی بیضا گفت: مراحل آماده سازی شهرک صنعتی دارویی در حال انجام است و امیدواریم نیمه نخست سال آینده بتوانیم واگذاری زمین در اراضی ‌این شهرک صنعتی را آغاز كنیم 
هاشمی ‌با بیان ‌اینكه مهمترین نیاز زیرساختی ‌این شهرک صنعتی تأمین آب و برق است كه اقدامات مناسبی انجام شده است، گفت: قرارداد خرید انشعاب آب با شركت آب منطقه‌ای فارس نهایی شده و برای تأمین برق نیز توافقاتی با شركت توزیع برق انجام و طرح خط انتقال برق از تل بیضا تا شهرک صنعتی دارویی به طول حدود 9كیلومتر با اعتبار 100میلیارد ریال نیز به زودی به مناقصه گذاشته می‌شود و ‌این طرح نیز اجرایی می‌شود. 
مدیر عامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس با تأكید برنقش مهم  نمایندگان مردم در مجلس جهت افزایش اعتبارات زیرساختی در شهرک‌های صنعتی در لوایح بودجه گفت: با توجه به ‌اینكه شركت شهرک‌های صنعتی فارس درآمد هزینه است، هر میزان كه از اعتبارات دولتی برای تأمین زیرساخت‌ها هزینه شود، قیمت حق انتفاع واگذاری به متقاضیان نیز كمتر می‌شود .
هاشمی ‌اظهار امیدواری كرد؛ شهرک صنعتی دارویی بیضا با توجه به موقعیت ویژه خود، به مهمترین قطب استقرار صنایع دارویی و پزشكی استان تبدیل شود.
وی  با بیان‌ اینكه مرحله نخست ‌این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت 180هكتار راه‌اندازی و بستر مناسبی برای استقرار تمامی ‌صنایع به‌ویژه صنایع مرتبط با دارویی و آرایشی و بهداشتی فراهم خواهد شد بر افزایش مساحت شهرک صنعتی از طریق الحاق اراضی اطراف و طرح توسعه ‌این شهرک صنعتی تأكید كرد و گفت: با توجه به ‌اینكه هزینه‌های زیادی صرف تأمین زیرساخت‌ها می‌شود، افزایش مساحت شهرک صنعتی بستر مناسبی برای بهره‌مندی گستره وسیعی از صنعتگران و متقاضیان فراهم خواهد كرد.
مدیر عامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین در خصوص شهرک صنعتی سپیدان 3 نیز گفت: روند تكمیل زیرساخت‌ها در ‌این شهرک صنعتی نیز در حال انجام است .
نماینده مردم شهرستان‌های  بیضا و سپیدان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس  نیز در ‌این جلسه بر لزوم رفع مسائل و مشكلات شهرک‌های صنعتی تأكید كرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی