[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تردد در محورهای فارس برقرار است، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اعلام ‌اینکه تردد در تمامی ‌محورهای استان برقرار است از خدمت‌رسانی ۷۰۰ راهدار درقالب ۱۳۵ گشت ثابت و سیار راهداری خبرداد.
به گزارش روابط عمومی ‌اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، علیرضا راستیار گفت: راهداری و حمل و نقل استان فارس با استقرار ۷۰۰ راهدار در ۵۲ راهدارخانه و ۶ راهدارخانه سیار در محور‌های مواصلاتی استان و ۱۳۵ گشت ثابت و سیار در طرح راهداری زمستانه به خدمت رسانی می‌پردازد.
راستیار با بیان ‌این که ۴۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در طرح زمستانه به‌کارگیری می‌شود، افزود: علی‌رغم فرسودگی تجهیزات و ماشین‌آلات اما راهداران با تمام توان به وظیفه ذاتی خودشان در راستای تردد روان و باز بودن محور‌های جاده‌ای در کولاک، برف و باران اقدام می‌کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس همچنین گفت:۵۲ گردنه برف‌گیر و ۶۴۰۰ کیلومتر راه در استان وجود دارد که در شرایط بارش نیازمند عملیات راهداری زمستانی هست.
راستیار در پایان گفت: از تمامی‌کاربران جاده‌ای تقاضا داریم ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، حتماً زنجیر چرخ در خودروهای خود داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل در سطح راه‌های استان با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل نمایند

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی