[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نمایش توان گردشگری فارس ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیراز نوین به نقل از  روابط عمومی ‌شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به همراه ششمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی قهوه، دمنوش‌ها و صنایع وابسته از روز سه‌شنبه در محل دائمی ‌نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز به کار کرد.
مهندس فرهادی افزود: گردشگری و صنایع دستی دو حوزه مستقل اما مکمل و گره خورده در یکدیگر هستند، به سان دو بال یک پرنده که می‌توانند اقتصاد و فرهنگ یک کشور را به حرکت در آورند.
او با بیان ‌اینکه ‌این عناوین نمایشگاهی در مساحت پانزده هزار متری سالن‌های حافظ، سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا برپاست، ادامه داد:توفیق و پیشرفت حوزه‌های صنایع دستی و گردشگری مستقیماً در رشد و توسعه دیگری اثر می‌گذارد. مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: از ویژگی‌های بارز هر دو، ماهیت فرهنگی و هنری ‌این حوزه می‌باشد که معرف فرهنگ، هنر و تاریخ کشورها و ملت‌ها هستند و تأثیر مستقیم در مبادلات و ارتباطات فرهنگی ملت‌ها دارند، این خصوصیت در کنار جایگاه و نقش ‌این دو صنعت در اقتصاد، تولید، اشتغال زایی، رشد تولید ناخالص ملی وکسب درآمد‌های ارزی بر اهمیت و جایگاه ‌این دو صنعت می‌افزاید. مهندس فرهادی با بیان ‌اینکه 194 شرکت کننده در ‌این نمایشگاه‌ها حضور دارند، ادامه داد: فعالان گردشگری و صنایع دستی از 27 استان کشور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی ‌این دوره حضور دارند که از ‌این جهت یک حضور قابل توجه است. مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: نمایشگاه قهوه و صنایع وابسته هم با حضور 35 شرکت کننده از  استان‌های فارس، تهران، قم، البرز، آذربایجان شرقی و کرمانشاه در سالن سرو و بهار سایت نمایشگاهی فارس برگزار می‌شود
مهندس فرهادی اضافه کرد: قهوه و محصولات فراوری، تجهیزات و ماشین آلات کافه و رستوران و معرفی انواع نوشیدنی‌ها و دمنوش‌ها عمده زمینه فعالیت مشارکت کنندگان است.
او بیان کرد: علاقه‌مندان تا روز جمعه بیست‌وسوم دی ماه فرصت دارند،پس از دریافت بلیت از وبگاه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir  از ‌این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی