[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

صعود پرسپولیس به مرحله بعدی جام حذفی شگفتیِ آزادی تکمیل نشد، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین: صدرنشین لیگ برتر در یک بازی غیر منتظره و نفسگیر به تساوی دو بر دو مقابل تیم دسته اولی در طول 120 دقیقه رسید‌ و در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
عصر دیروز تیم‌های پرسپولیس تهران و ون پارس اصفهان در حالی در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف هم رفتند که این بزرگ‌ترین بازی رسمی ‌این تیم اصفهانی در صحنه فوتبال ایران بود. پرسپولیس در این بازی با چند تغییر پا به میدان گذاشته که مهمترین آن نیمکت نشین شدن بیرانوند و حضور احمد گوهری در چارچوب دروازه برای نخستین بار در این فصل بود. بیرانوند در دقیقه پایانی وقت‌های تلف شده برای حضور در ضربات پنالتی، به میدان آمد. نکته جالب اینکه بازیکنان ون پارس با بازیکنان ناشناخته تشکیل شده و شاگردان مجتبی توتونی برای اولین بار در این بازی نام خود را مطرح  کردند.  البته در بین بازیکنان ون‌پارس ابوذر صفرزاده سابقه بازی در لیگ برتر را دارد و چند بازیکن این تیم سابقه حضور در تیم فجرشهیدسپاسی شیراز را نیز داشتند.
گل دوم ون پارس در این مسابقه با پاس یکی از بازیکنان سابق فجرشهیدسپاسی یعنی محمد امینی و ضربه دیگر بازیکن پیشین فجری‌ها یعنی ابوذر صفرزاده به ثمر رسید.
در نهایت در ضربات پنالتی پرسپولیس 4 بر 2 به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی