[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تأمین زمین، گره مسکن ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راه و شهرسازی فارس از شکل گیری كمیته‌ای در همه شهرستان‌ها با ریاست فرمانداران در راستای تسریع در فرایند واگذاری زمین ویژه خانواده شهدا و ‌ایثارگران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فارس، محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی فارس در جلسه‌ای با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ‌ایثارگران فارس بیان کرد: گام مؤثر و رو به جلویی برای اعطای زمین به خانواده شهدا و ‌ایثارگران استان برداشته خواهد شد.
او با بیان ‌اینکه اگرچه در ‌این خصوص چندین مكاتبه انجام شده اما نتیجه مطلوبی حاصل نشده است، افزود: تصمیم گرفتیم تا كمیته‌ای در هر شهرستان با ریاست فرمانداران تشكیل و با اولویت بندی، فرایند واگذاری زمین سرعت بگیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: اگرچه بسیاری از شهرهای ما فاقد زمین هستند اما مقرر شد در نقاطی كه زمین وجود دارد، مقدمات فراهم شود. طالبان عنوان کرد: شیراز، جهرم، فسا، مرودشت و استهبان از جمله شهرستان‌هایی است كه با كمبود زمین در آن مواجه هستیم اما مشكل تأمین زمین در برخی از ‌این شهرستان‌ها برای خانواده شهدا و ‌ایثارگران حل شده است. مدیركل بنیاد شهید و امور‌ایثارگران فارس نیز در ادامه ‌این جلسه با اشاره به سخن امام(ره) مبنی بر ‌اینكه نگذارید پیشكسوتان ‌ایثار و شهادت در پیچ و خم زندگی به دست فراموشی سپرده شوند، گفت: بخش مهم ‌این پیام امام(ره) متوجه مسئولان و كارگزاران نظام است.
ابراهیم بیانی تصریح كرد: ‌این كلام شهید سلیمانی است كه اساساً مسئول هیچ شأنی ندارد، جز شأن خدمت گذاری و ‌این هم شأن كمی نیست و از ‌این فرصت باید نهایت بهره را برد.
او همچنین با اشاره به وجود ٤٢ هزار جانباز، ١٤ هزار و ٥٠٠ شهید و ٢٢٣٠ نفر آزاده در فارس، خاطرنشان كرد: می‌طلبد كه حركتی مطلوب در خصوص تأمین زمین برای ساخت مسكن آن‌ها‌ ایجاد شود.
مدیركل بنیاد شهید و امور‌ ایثارگران فارس با بیان ‌اینکه باید خدمت بی‌منت نسبت به ‌این عزیزان انجام شود، گفت: خانواده شهدا مترادف انقلاب هستند و بیش از ۵۰ درصد از مجموع والدین شهدا در فارس از دنیا رفته‌اند و برای بازماندگان باید كاری کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی