[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فوت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ از کشته سازی تا واقعیت، روزنامه شیراز نوین

فوت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ از کشته سازی تا واقعیت

طی ساعات اخیر خبری در برخی شبکه‌های معاند انتشار یافت که در ادامه پروژه‌های کشته سازی در اغتشاشات اخیر، فوت یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اثر بیماری، به عنوان یکی از کشته‌های این اغتشاشات اعلام شده است.
به گزارش روابط عمومی ‌دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون درمان دانشگاه در این خصوص توضیح داد: این ادعا که طی ساعات گذشته درباره مرحوم «رکسانا امیری‌کیا»، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اما با نام «غزال امیری» انتشار یافته است و این موضوع که آن مرحومه در جریان اغتشاشات مورد اصابت باتوم قرار گرفته و به دلیل ترس به مراکز درمانی مراجعه نکرده و سپس فوت می‌کند، صحت ندارد.
او افزود: مرحوم «رکسانا امیری‌کیا» دانشجوی ورودی جدید امسال در دانشکده دندانپزشکی شیراز، در تاریخ ۱۹ مهر سال جاری به علت بیماری کرونا در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز بستری می‌شود که به علت عوارض بعدی ناشی از این بیماری، در تاریخ ۲۰ مهر به بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز انتقال می‌یابد.
به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مرحومه امیری‌کیا در بیمارستان شهید دکتر فقیهی، دچار ایست قلبی شده و متأسفانه فوت می‌کند که نظریه پزشکی قانونی فوت ایشان نیز مبنی بر همین شرایط و عوارض ناشی از عفونت منتشر خون به دنبال کرونا اعلام شده است.
دکتر شریفی با بیان اینکه برخی رسانه‌های معاند با گذشت بیش از سه ماه از فوت این دانشجو، موضوع را به گونه‌ای نامعتبر و دور از واقعیت انعکاس داده‌اند، از مردم خواست تا اخبار را از رسانه‌های رسمی ‌و معتبر دریافت کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی