[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

نشست جهاد تبیین در آستانه میلاد حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت مقام مادر، روزنامه شیراز نوین

نشست ظهر دیروز جهاد تبیین، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مدیر مجتمع آموزشی، پژوهشی و تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی ‌دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در این نشست ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) گفت: جمع کثیری از خانواده سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را بانوان تشکیل می‌دهند و این جایگاه، مایه افتخار است.
 دکتر «سید وحید حسینی» حضرت فاطمه زهرا(س) را مظهر عشق و محبت و وفاداری و الگوی زنان اسلام خواند که تأسی به آموزه‌های معنوی ایشان، در جامعه اسلامی ‌قابل مشاهده است.
او با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین به عنوان راهکاری برای پیشبرد اهداف نظام، تلاش در این مسیر در عرصه‌های مختلف را  موجب پیشرفت، خودکفایی و سربلندی بیشتر نظام جمهوری اسلامی ‌ایران دانست.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس همچنین به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: شایسته است در این گونه مسائل، با تأسی به حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع)، رسالت خود را در برابر کانون خانواده، اطرافیان و جامعه ایفا کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: زنان محور زندگی و با عفت خود، محور اخلاق هستند و خانه‌داری نیز به معنای تحکیم بنیان خانواده و تربیت و پرورش فرزند صالح است.
 همچنین در این نشست حجت الاسلام و‌المسلمین «محمد استوار میمندی» مدیر مجتمع آموزشی، پژوهشی و تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، به موضوعاتی در خصوص جهاد تبیین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی