[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آینده آزمون در سویا رقم می‌خورد!، روزنامه شیراز نوین

با وجود قرارداد بلندمدت سردار آزمون با لورکوزن، ‌این بازیکن به سوژه وب‌سایت روسی اسپورتس در پنجره نقل و انتقالاتی تبدیل شد. لورکوزن نه، آینده آزمون در سویا رقم می‌خورد!
به گزارش «ورزش سه» تا پیش از پیوستن سردار به لورکوزن، با هر درخشش ‌این بازیکن در ترکیب زنیت سن پترزبورگ، موجی از اخبار پیرامون علاقه باشگاه‌های مختلف اروپایی به ‌این بازیکن، رسانه‌های ورزشی روسی و ‌ایرانی را فرا می‌گرفت تا سرانجام ‌این ستاره فوتبال ‌ایران با قراردادی بلندمدت به لورکوزن پیوست.
انتقال بازیکنی که دقیقاً در آستانه یک سالگی آن، باز هم شایعات و اخباری در مورد آن به گوش می‌رسد و جدیدترین مورد آن، خبر وب‌سایت روسی اسپورتس است.
این وب‌سایت در مطلبی که به سوژه‌های نقل و انتقالاتی اروپا در پنجره زمستانی پرداخته، نام سردار آزمون را هم به میان آورده و در مورد آینده ‌این بازیکن به گمانه‌زنی پرداخته که در ادامه آن را می‌خوانید.
آزمون در بایر ماندنی نخواهد بود. پاتریک شیک به طور قابل پیش‌بینی بدون قید و شرط، انتخاب شماره اول خط حمله ‌این تیم خواهد بود. به نظر می‌رسد ورود ژابی آلونسو به بایر هم تغییر چندانی در شرایط ‌ایجاد نخواهد کرد و به احتمال زیاد سردار در زمستان مجبور به انتقال خواهد شد.
در لالیگا، سویا قطعاً به آزمون علاقه‌مند است. تیم سامپائولی مشکل سختی در گلزنی دارد: در ‌این فصل آن‌ها 16 گل به ثمر رساندند که از آخر ششم هستند. سه مهاجم مرکزی ‌این تیم، رافا میر، کاسپر دولبرگ و یوسف النصیری در مجموع سه گل به ثمر رساندند. بهترین گلزن سویا در لالیگا رافا میر با ثبت سه گل است. علاوه بر‌این ،سویا در جدول رده‌بندی عقب افتاده و در خطر سقوط قرار دارد که حضور بازیکنی مثل آزمون کمک بسیار مهمی ‌برای آن‌ها خواهد بود.
آزمون یک گزینه ارزان و قابل اعتماد است. او قبلاً خود را با اروپا تطبیق داده و در بایرلورکوزن فقط زمان بازی ندارد وگرنه از نظر توانایی گلزنی سردار یکی از بهترین‌های فوتبال اروپاست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی