[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حضور کاوه در استقلال منتفی است، روزنامه شیراز نوین

خبرآنلاین/ با توجه به صحبت‌های صورت گرفته از سوی کاوه رضایی در پایان بازی استقلال - تراکتور، به نظر می‌رسد بازگشت ‌این بازیکن به جمع آبی‌ها دست کم در ‌این برهه از زمان منتفی است.
مدت‌هاست که زمزمه بازگشت کاوه رضایی به تیم استقلال در تعطیلات زمستانی وجود دارد. هوشنگ نصیرزاده که به تازگی مدیریت باشگاه تراکتور را برعهده گرفته است، در مورد قرارداد کاوه رضایی گفت: « قرارداد او به گونه‌ای بسته شده که به او اجازه می‌دهد قرارداد خود را فسخ و راهی یک تیم جدید شود.»‌ این مصاحبه هم شائبه حضور کاوه رضایی را در تیم استقلال و در پنجره زمستانی قوت بخشید اما به نظر می‌رسد مذاکره جدی در ‌این خصوص صورت نگرفته و استقلال با مهاجمان فعلی ادامه می‌دهد و کاوه رضایی هم در تراکتور می‌ماند.
کاوه رضایی در پایان دیدار دوم استقلال - تراکتور در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «تراکتور روز به روز بهتر شده و قطعاً نیم فصل دوم یقه خیلی از تیم‌ها را خواهد گرفت. تراکتور یکی از قطب‌های فوتبال ‌ایران است و امروز همه باید به‌ این تیم و هوادارانش افتخار کنند، اما متأسفانه برعکس ‌این موضوع اتفاق می‌افتد و همیشه داور علیه تیم ما سوت‌ می‌زند. خیلی دوست داشتیم بازهم دل هواداران را شاد کنیم، ولی نشد. من هم به نوبه خودم برای موفقیت تراکتور تلاش می‌کنم. خانواده‌ام به من یاد داده‌اند که همیشه به دنبال نان حلال باشم و برای تیمی‌که پیراهنش را برتن می‌کنم، جانم را هم می‌دهم...»
کاوه رضایی یک استوری هم با قلب قرمز از مصاحبه خود گذاشت و به نظر می‌رسد با وجود داشتن حق جدایی قصد دارد در نیم فصل دوم هم برای تیم تبریزی به میدان برود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی