[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دلایل عظمت کشور، فداکاری ایثارگران است، روزنامه شیراز نوین

دکتر محمدهادی ایمانیه در نشست بررسی مسائل درمانی جانبازان و ایثارگران که در بیمارستان جنت، شهر شیراز برگزار شد، گفت: عزت، عظمت و استقلال امروز کشور، ثمره تدبیر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و فداکاری‌های ایثارگران بوده است.
به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در نشست بررسی مسائل درمانی جانبازان و ایثارگران که در بیمارستان جنت، شهر شیراز برگزار شد، گفت: عزت، عظمت و استقلال امروز کشور، ثمره تدبیر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و فداکاری‌های ایثارگران بوده است.
استاندار فارس افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بنیاد شهید کشور ان‌شاءالله مشکل کمبود آمبولانس بیمارستان جنت برطرف خواهد شد.
دکتر ایمانیه با بیان اینکه فارس قطب پزشکی جنوب کشور است و می‌تواند در تولید تجهیزات‌ پزشکی به صورت جدی سرمایه‌گذاری کند، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همکاری بنیاد شهید و پارک علم و فناوری استان شرایط را برای حضور متخصصان و سرمایه گذاران برای تولید تجهیزات فیزیوتراپی و بازتوانی در فارس فراهم نمایند؛ تحقق این مهم علاوه بر اینکه مشکل تأمین تجهیزات ایثارگران را حل می‌کند، بخشی از نیاز کشور را نیز مرتفع می‌سازد.
وی افزود: مدیریت ارشد استان نیز نسبت به تخصیص زمین و تأمین آب، برق و گاز برای این مجموعه‌ها حمایت خواهد کرد.
نماینده عالی دولت در فارس از تکمیل ساختمان نیمه‌کاره موجود در بیمارستان جنت، توسط یکی از شرکت‌های خصوصی مستقر در استان با تأمین اعتبار از جانب استانداری فارس خبر داد و افزود: ساختمان مرکز سلمان فارسی که اردوگاه همراه جانبازان می‌باشد نیز توسط این شرکت تکمیل خواهد شد.
وی در انتها از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواست پیشرفت مسائل مطرح شده را به صورت ماهانه به وی منعکس نماید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی