[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تقدیر از خانواده شهدای امنیت فارس به نیابت از رئیس‌جمهور، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به نیابت از رئیس جمهور از مادران و همسران شهیدان محمد مویدی و محمدعلی کیاسی از شهدای امنیت و حوادث اخیر در فارس و حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) تقدیر کرد. حجت‌الاسلام محمد مویدی در جریان اغتشاشات سه‌شنبه (۲۴ آبان ماه) به دلیل پرتاب کوکتل مولوتف در شهر بیضا و شهید کیاسی که از آزادگان سرافراز بود نیز در حادثه تروریستی چهارم آبان‌ماه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به شهادت رسیدند. اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در دیدار با مادران و همسران شهدای امنیت و حوادث اخیر استان گفت: مادران و همسران شهدا، الگوی مادران نسل‌های آینده هستند. پیش از این، استاندار فارس روز جمعه ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۱ همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن به نیابت از آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور با برخی از خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی(ع) و خانواده شهدای امنیت دیدار و از آنها تجلیل کرد. محمدهادی ایمانیه با جمعی از همسران، مادران و خانواده‌های شهدای حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) و شهدای امنیت استان فارس دیدار کرد و گفت: حامل سلام ویژه ریاست محترم جمهور به شما هستم. استاندار فارس در این مراسم از مادر شهید امیررضا اولادی، مادر شهید حسینعلی پورعیسی، مادر شهید مجتبی ندیمی، مادر و همسر شهید محمد مویدی و مادر شهید علیرضا سرایداران تجلیل به عمل آورد.
بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی استان فارس، معاونان استاندار فارس نیز از شمار دیگری از مادران شهدای حرم شاهچراغ(ع) و شهدای امنیت تجلیل خواهند کرد.
در حمله تروریستی که گروه تکفیری داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت، چهارم آبان ۱۴۰۱ زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) به رگبار بسته شدند که بنا بر اعلام مسئولان استان فارس، ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح و مصدوم در پی داشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی